Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.
Соглашаюсь
Сделать стартовой
27,17
30,69
УКР

Людмила Калабуха

бізнес-тренер, автор "Почніть говорити НІ"; увійшла в топ-10 кращих книг України 2017, номінована на "Кращу книгу України 2018"; в категорії "Бестселер", перший україномовний онлайн-консультант з продажів. 23 роки в продажах, львів'янка

Як зробити з себе бренд: 5 кроків до грошей та визнання!

мнение
Як зробити з себе бренд: 5 кроків до грошей та визнання! //smm.ollcdn.net/i/image_610x343/media/image/5c5/04f/722/5c504f7228b07.jpg //smm.ollcdn.net/i/image_150x100/media/image/5c5/04f/722/5c504f7228b07.jpg Людмила Калабуха

От чому в одних є клієнти, підписники і гроші, а у других – ні? Як зробити клієнта своїм фанатом з мінімальним бюджетом? Як створити власний бренд для бізнесу, щоб на нього йшли люди?

Ось 5 кроків, які я рекомендую робити людям:

1. Зрозумійте власну особливість

Якщо ви й досі не можете сказати у чому ви круті, спитайте у близьких людей: що їм перше спадає на думку, коли вони думають про вас, за що вони вас поважають і за що, в першу чергу, би вам заплатили гроші. Дізнаєтеся багато цікавово. Самооцінка злетить до небес

2. Оформіть свою "обкладинку"

Зробіть гарні фото, візуально оформіть всі свої ресурси, виглядайте, ніби зі сторінок глянцевого журналу. Ми живемо у візуальному світі і, що би хто не говорив, в першу чергу "купують" упаковку, як продукту, так і людини. 

3. Знайдіть свою аудиторію

Всім не сподобаєшся. Кому цікава ваша справа та життєва позиція? Хто розділяє ваші погляди, хоче бути схожими на вас? З ними і працюйте. Скільки людей і шкіл навчають мовам? Та у всіх є своя аудиторія, тому що люди йдуть на бренд викладача чи засновника.

4. Станьте публічною людиною

Хочете бути впізнаваним? Потрібно "іти в народ". Радіо, ТВ, соціальні мережі – засіб масштабного та впевненого просування особистого бренду. Дивуюся, що є люди, які до сих пір бояться ставити власні фото на аватарки. Про який бренд може йти мова, якщо бізнес робить невидимка? Вас мають знати в обличчя і впізнавати на вулицях.

5. Слідкуйте за трендами

Створення бренду – постійний пошук нових "фішок". Будь-яка "родзинка" має термін придатності. Оновлюйте формат своєї діяльності, манеру спілкування та подачу інформації. Показуйтеся людям з різних сторін. Можна по-різному розказати про свою справу. 

Розповідайте про свої злети та падіння, історії своїх учнів, клієнтів, про свої плани та мрії, показуйте особисте життя.

А тепер робимо висновки і йдемо виправляти пункт, який "просів".

Читайте самые важные и интересные новости на наших страницах Facebook, Twitter, Telegram

Источник:

Сегодня

Если вы нашли ошибку в тексте, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter
Орфографическая ошибка в тексте:
Послать сообщение об ошибке автору?
Сообщение должно содержать не более 250 символов
Выделите некорректный текст мышкой
Спасибо! Сообщение отправлено.
Загрузка...