Сделать стартовой
26,19
29,83
УКР

Володимир Шульга

Народний депутат VІІ скликання, проректор Харківського національного університета внутрішніх справ

Дотягнутись до неба, або Як МВС отримало цілий новий підрозділ

мнение

Ідеї, прагнення, їх реалізація та конкретні дії – вартують тисяч слів. Це проста істина, озвучена ще давніми філософами, сьогодні має як ніколи велике значення.

Кілька років поспіль говорилося про проблему: українським силовикам не вистачає фахівців, зокрема у вертолітній сфері та геть немає фахівців із керування безпілотними літальними комплексами.

В Україні де факто точиться війна, сила силенна зловмисників, як із зовні, так і всередині країни, підривають спокій та безпеку. Так – все це банальні слова, які ми чули та чуємо досі. АЛЕ… Днями на ці слова була дана реальна дієва відповідь. Як я вже згадував раніше у дописах, в країні відтепер вже точно буде заклад, який буде готувати фахівців для системи МВС – пілотів гелікоптерів, диспетчерів, техніків, а ще – саме операторів безпілотних літальних комплексів. Кременчуцький вертолітний коледж, який за останні роки не отримував фінансування для розвитку і оновлення матеріально-технічної бази, відтепер стане частиною Харківського національного університету внутрішніх справ і готуватиме фахівців, котрі нестимуть службу в лавах Нацполіції, Нацгвардії, ДСНС та Держприкордонслужби. Вже є відповідне рішення Вченої ради НАУ про передачу Кременчуцького вертолітного коледжу. А це – 95% процесу.

11_17

22_16

33_06

Звісно, це не буде "ось прямо зараз", і для підготовки потрібен час. Але у порівнянні з часом, який втрачено – це час реальності та час дії.

Як відомо, Україна заключила контракт на закупівля 55 гелікоптерів. І вже цього місяця, тобто в грудні, перші гелікоптери "стануть до лав" підрозділів МВС. А згодом прибудуть й інші машини. А тому зволікати далі вже було нікуди.

Відкрию невеличку таємницю. Справа в тому, що передача Кременчуцького вертолітного коледжу до структури МВС – це не просто "на папері". Це – створення абсолютно нового, цілісного підрозділу, із викладацьким складом, оновленням матеріально-технічної бази, та набором студентів-курсантів, котрі прагнуть саме присвятити своє майбутнє омріяній справі. Стати пілотом гелікоптера, бортмеханіком, чи оператором безпілотних літальних комплексів – це абсолютно реальні спеціальності, які знадобиться як у силових структурах, так і в цивільному житті. Тому, передбачаючи певні запитання, зазначу: випускники коледжу можуть підвищувати кваліфікацію та реалізовувати себе не лише в Україні, а й за кордоном. І не лише у силових структурах, а й цивільних компаніях чи охоронних фірмах, що мають на озброєнні гелікоптери та безпілотики найновішого зразка.

До речі про високі технології. Як я згадував вище – протягом останніх довгих років Кременчуцький вертолітний коледж не отримував коштів на оновлення матеріально-технічної бази. А тому навіть говорити не те, що про використання, але й про опанування новітніх технологій – певно що було зайве. А брати на роботу фахівців, котрі не знайомі з новітніми технологіями – ніхто не хоче.

Відтепер все докорінно зміниться. І в першу чергу тому, що система МВС України сьогодні – вже інтегрована у європейську та світову правоохоронні системи. Нехай не повністю, нехай не з такою потужністю, як це має бути. Але це вже є. І надалі новітнім технологіям буде приділятися найбільша увага. Саме тому і навчання фахівців вестиметься в абсолютній та цілковитій інтеграції та з опануванням новітніх технологій не лише існуючих, а й тих, що вже розробляються.

Хочу запевнити скептиків: все, про що я розповідаю – це абсолютна реальність. І скептицизм тут може бути присутнім хіба що у тих, хто звик мислити критеріями "зради" чи "совєцького зразка". І в моїх словах немає жодної ейфорії чи зайвого захоплення подією. Просто хочу, друзі, аби ви збагнули масштаб того, що відбулося. Адже донедавна в Україні існували потужні виші, що готували фахівців для системи МВС. Але так би мовити повітряного підрозділу не було. І ті ж таки прикордонники, яким, до речі, було передано 9 легкомоторних літаків задля патрулювання кордонів, наймали фахових пілотів з-поза меж структури. А в наш непростий час – це доволі ризиковано. Не хочу сказати, що всі ті пілоти – ненадійні. Проте, я певен, що ви зрозуміли мою думку.

Тепер, коли будуть гелікоптери, коли буде вестись розробка безпілотних літальних комплексів та вестиметься підготовка профільних фахівців – система МВС України стане повноцінною надійною правозахисною структурою.

Просто подивіться на будь-які правоохоронні органи розвинених країн: де є правоохоронні органи, які НЕ використовують задля забезпеченні правопорядку гелікоптери та БПЛА? Для будь-якої розвиненої країни, особливо в умовах сучасних високотехнологічних загроз, якими користуються ті ж таки терористи, просто НЕРЕАЛЬНО налагодити миттєву реакцію на правопорушення без використанні БПЛА та повітряних сил.

У розрізі нещодавніх подій, як то обрання нового голови "Інтерполу", домовленостей МВС України про міждержавну співпрацю з протидії торгівлі людьми, незаконній міграції та наркотрафіку, про спільну боротьбу з кіберзлочинністю, Україна повинна в першу чергу показати міжнародним партнерам, що наша правоохоронна система не лише не гірша, а де в чому може бути кращою за інші країни. А головне – що в Україні робиться все для того, аби критерієм роботи правоохоронних органів були не лише відсотки розкриття злочинів, припинення правопорушень на кордоні чи врятовані життя, а й відчуття українцями безпеки.

І ще одне. Реформи в МВС, до яких входить і створення нового підрозділу, в першу чергу спрямовані на те, щоб наші громадяни кардинально змінили своє ставлення до правоохоронців. А це можливо лише тоді, коли замість слів будуть реальні справи, про що я говорив на початку допису.

Отже становлення правоохоронної системи переходить на новий, якісно новий рівень!

Читайте самые важные и интересные новости в нашем Telegram

Источник:

Сегодня

Если вы нашли ошибку в тексте, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter
Орфографическая ошибка в тексте:
Послать сообщение об ошибке автору?
Сообщение должно содержать не более 250 символов
Выделите некорректный текст мышкой
Спасибо! Сообщение отправлено.
Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.
Соглашаюсь