Через три тижні після гучної прем'єри кліпу нове відео Світлани Лободи подивилися понад десять мільйонів шанувальників співачки. Також кліп потрапив в тренди YouTube 13 країн.
За іронією долі, реальна історія, яка сталася зі співачкою незадовго до зйомок і стала в підсумку леймотивом кліпу, повторилася на знімальному майданчику. Крім інциденту з Rolls-Royce Phantom, ціна якого могла покрити витрати на створення більш 20 відеоробіт, серед масовки виявилися справжні мисливці за сенсаціями. За словами Крапивіної, ніхто з команди артистки не підозрював, що запрошені актори можуть насправді бути папараці.
"Через пару днів, в інтернет полізли фотографії зі знімального майданчика, і ми зрозуміли, що у деяких хлопців з масовки в руках були дійсно камери, а не муляжі", – розповідає режисер і продюсер Нателла Крапівіна.
Однак найбільша складність, з якою довелося зіткнутися знімальній групі, досить банальна – щільний гастрольний графік артистки. Через що робочий процес довелося скоротити до однієї доби. "За задумом нам потрібно було мінімум два дні, а за фактом мали тільки один. Але коли я дивлюся результат, розумію, що все було не дарма. Адже таким рівнем адреналіну, який був присутній в кожному з членів команди – просякнутий весь кліп. Ти дивишся його як кіно, як справжню драму", – ділиться своїми враженнями LOBODA.
Також уважні шанувальники розгледіли в одному з акторів, який зіграв роль ведучого новин, Володимира Остапчука (ведучий Євробачення-2017).