Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

6 легковиків, створених виробниками вантажівок

3 грудня 2016, 07:43

Дуже багато виробників вантажівок в різний час намагалися потрапити в легковий сегмент

Hino BRE Samurai, 1967 року

Hino BRE Samurai, 1967 року

Є автомобільні бренди, які твердо асоціюються з вантажним транспортом. Уявіть собі малолітражку Kenworth або, скажімо, КамАЗ! Проте, дуже багато виробників вантажівок в різний час намагалися потрапити в легковий сегмент. Отже, легковики від гігантів, – пише "Популярна Механіка".

Iveco Massif (2007−2011). Бренд Iveco був заснований в 1975 році спільними зусиллями декількох автомобілебудівних компаній, в тому числі Fiat, і спеціалізується на вантажному і вантажно-пасажирському транспорті. Проте, в 2007-2008 роках компанія порушила свої правила, послідовно представивши дві моделі легкових позашляховиків Iveco Campagnola і Iveco Massif. Автомобілі збиралися на потужностях іспанської компанії Santana, але в 2011-му виробництво згорнули через невисокі продажі. Втім, компанія до цього часу виробляє для армійських потреб "хаммероподібний" позашляховик Iveco Lince.

727dc5fbf00d84683fd9d8367f462f18_01.

DAF 33 (1967−1974). Про легкові автомобілі голландської компанії DAF ми навіть писали цілу статтю. Легкові автомобілі – більше 10 моделей – існували в гамі DAF з 1958 по 1976 рік, після чого заснована в 1928 році компанія повернулася до свого основного амплуа, вантажівок.

2435553a9f772660cce7345d20009940

Scania-Vabis Typ I (1914−1925). Заснована в 1900 році шведська компанія Scania спочатку, власне, і робила тільки легкові автомобілі, а перша вантажівка побудувала лише в 1909-му. Автомобільне виробництво було підстьобнуте в 1911 році завдяки злиттю Scania з іншою компанією – Vabis. Легкові автомобілі концерн Scania-Vabis виробляв аж до 1929 року. Модель Typ I була випущена з різними кузовами в кількості 305 екземплярів.

Реклама

863addd20e2ca1fa4f496f3ee2100591

МАЗ-1500 (1959). Гоночний автомобіль, розроблений в КБ Мінського автозаводу з явним використання аеродинамічного профілю Mercedes-Benz-300SLR. Було виготовлено два зразки, обидві машини стартували в гонках в 1961-1962 роках, але значних успіхів не досягли.

В тренді
Ціни на квартири зростимуть: експерти назвали цифри

6647dc2c24cbf7cdd67868637bf3cf64

International Harvester Travelall III (1961−1968). Один з гігантів американського вантажного автопрому був заснований в 1901 році під назвою International Harvester і, крім вантажівок, будував також трактори і сільськогосподарські машини. У 1950-60-ті роки компанія намагалася вийти і на легковий ринок з декількома моделями сімейних універсалів і позашляховиків. Найбільшою лінійкою була Travelall – чотири покоління її цивільних пікапів проводилися з 1953 до 1975 року (на знімку – третє покоління). У сучасній лінійці компанії є "хаммероподібний" військовий позашляховик International Saratoga.

e914017e169ca362a4d6449687ee2937.

Hino BRE Samurai (1967). Компанія Hino — найбільший японський виробник вантажної техніки і дизельних двигунів. У 1967 році гоночна команда Петера Брока Brock Racing Enterprises (BRE) побудувала на виробничій базі заводу Hino і за допомогою його співробітників гоночний автомобіль для стартів в гонках спортпрототипов. Він був не першим (до того Брок і Hino вже будували модель Hino BRE Coupe), але став дуже успішним – 22 перемоги в гонках і два титули в національному японському чемпіонаті. Як і для МАЗа, будівництво гоночного автомобіля на базі вантажного заводі стало для Hino одноразовим досвідом.

04788f64b9ba9e1b2b5273b93a8adc31

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...