В той час як Україна додатково видала Молдові дозволу на автоперевезення , Німеччина визначила квоту дозволів на вантажні автоперевезення для українських водіїв в кількості 90 тис. На 2020 рік. Це на 9,8 тис. Штук більше ніж в 2019 році. Про це повідомляє Міністерство інфраструктури.
Також Німеччина виділила Україні ще 4 тис. Дозволів на 2019 рік (2 тис. – на транспортні засоби, що відповідають нормам Євро-4, 2 тис. – на транспортні засоби, що відповідають нормам Євро-5). Ці дозволи також будуть дійсні і в січні 2020 року.
"Показники торгівлі, а саме збільшення обсягу товарообігу між Україною та Німеччиною, стали гарним підґрунтям та додаковим агрументом для обговорення питання збільшення квоти дозволів для здійснення міжнародних автомобільних перевезень", – йдеться в повідомленні.
Україна і Німеччина також погодили, що дозвіл діє для поїздки туди і назад в двосторонніх та/або транзитних сполученнях. Дозвіл також дозволяє виконання комбінації двох різних видів перевезень (двостороннього і транзитного), під час виконання одного кругорейсу в прямому та зворотньому сполученні.
Тим часом, як писали новини "Сегодня", Україна піднімає питання про збільшення квоти дозволів на міжнародні перевезення вантажів автомобільним транспортом в напрямку Польщі. На думку торгпреда України, позиція Варшави за цими квотами для України є "економічним геноцидом" .
Раніше українські заробітчани, які працювали в Польщі, поскаржилися, що їх обдурили земляки – львівські підприємці, які організували бізнес з перевезення вантажів. Детальніше дивіться в нашому сюжеті: