Для того, щоб додати автомобілю бездоганний вигляд, але при цьому добре заробити, автомобільні перекупники, йдуть на найрізноманітніші хитрощі. Часом, з трьох побитих авто навіть збирають одне, яке буде виглядати "як новеньке". А іноді просто проводять капремонт і оригінальні, але "втомлені" деталі змінюють на нові, але найдешевші, пише "Автоблог".
Багато з нас не раз бачили оголошення в стилі: "куплю автомобіль в будь-якому стані – битий, після ДТП, без документів". Перша думка, яка приходить в голову: "навіщо людині металобрухт?" Насправді все просто – з таких ось груд металу в результаті і збирають цілком пристойні автомобілі, продаючи потім довірливим покупцям як "майже нові".
Про те, як працюють перекупники автомобілів з майстрами на СТО, розповів один із колишніх "автобізнесменів".
За його словами, найчастіше з битих машин переробляють моделі віком 6-8 років. На ринку вони представлені в ідеальному зовнішньому вигляді, на одометрі – не більше 100 тис. км. Легенда звичайна – "їздила дівчина, з гаража майже не виїжджала, дала продати, тому що сама цим займатися не хоче". До такої історії йде ще приваблива ціна – на 800-1000 доларів дешевше, ніж автомобілі такої ж марки і року випуску. Історія такої машини (або автомобілів) може бути набагато сумнішою.
Тому при покупці автомобіля на ринку б/у слід насамперед оглядати якість лакофарбового покриття. За 6-8 років майже нереально, щоб автомобіль уникнув пошкоджень і підфарбовувань. Якщо вони є, машина не перефарбовувалася повністю. Крім того, важливо побачити, фарбувалася тільки двері, наприклад, або ж разом з прорізами. Якщо друге, то є ймовірність, що машина була сильно бита і відновлювалася.
Ще один фактор, який повинен насторожити при покупці порівняно "свіжого" автомобіля – відсутність сервісної книжки. Якщо її немає, є велика ймовірність, що спідометр скручений, а пробіг нереальний.
Особливо уважно слід оглядати ВАЗи і "Ланоси", популярні китайські моделі – їх відновлюють із будь-якого стану. Адже кузовні запчастини на них не дорогі, а китайські запчастини або з розбирання – взагалі "копійки". До того ж на ВАЗах і їм подібних немає подушок безпеки, які відновлювати дуже дорого. Втім, і подушка безпеки, що "вистрілила" після аварії на автомобілі європейської або азіатської марки – проблема вирішувана. Існують майстри, які відновлюють торпеду і кермо. Але після такого ремонту AirBag немає, а щоб електроніка не показувала помилку, стоїть резистор.
Читайте також:
- В "Укравтодорі" розкрили вартість одного кілометра дороги в Україні
- Реєструвати авто в Україні тепер буде інша служба
- Українці активно переходять з бензину на "дизель"
- Світові бренди проігнорували автосалон в Москві
- Найстаріший автомобільний завод РФ в Москві припиняє своє існування
- В Україні з'являться нові дорожні знаки
- Навіщо український бізнес скуповує автомобілі
- До "рекламних воєн" у Росії підключився Ford
- Як зміниться авторинок України в зв'язку з новими заборонами, митами і ЗВТ з ЄС
- Дилер Hyundai в Москві висміяв російський автопром
- У січні в Україні зупинилося 7 автомобільних заводів з 10
- Створений спеціально для Путіна лімузин ЗІЛ виставлений на продаж
- Авторинок України видав незвичайний, але цікавий результат
- На аукціоні в Парижі продали один із найдорожчих автомобілів у історії
- Понад 10 припаркованих на озері авто провалилися під лід
- Авторинок України залишають відразу 5 компаній – ЗМІ