ЗАПІТНІЛЕ СКЛО
Підвищенавологістьповітрявосенипризводить до того ,що в автомобіліпочинаєсильнопотіти( покриватисяконденсатомзсередини ) скло ,щопогіршуєвидимістьі тимсамим впливаєнабезпеку.
Припершихже ознакахзапотіваннявключайтеобдувсалонуінаправляйтепотік повітряз дефлекторівнастекла .Алеприцьомупотрібно включитирежимциркуляції" вулиця " ,а не"всерединісалону " .Щеоднепросте рішення-відкритивікнанадекількахвилин ,щобусунутиоднуз причин утворенняконденсату ,тобторізницютемпературвсалоніавтоінавулиці.
На жаль ,приподальшому зниженнітемпературинавулиціподачаповітрявжене вирішуєпроблему(особливосильнопітніютьбічністекла ,доякихповітрянийпотік недістає ) .Вцьому випадку є сенспокритисклоспеціальною рідиною-а нтизапітнювачем( 100грн ) .Спецрозчинстворюєнаскліплівку ,наякій часткиводи незатримуються .Аленаноситийого потрібноначисту ісухуповерхню ,інакшенаскліз'являтьсярозводи ,що погіршуютьоглядне гірше за конденсат .
Вирішитипроблемуможна ідідівськимиметодами .Так ,буваліводіїпокриваютьсклорозчиномз 1 частинигліцерину( абомила згліцерином ) і10частинспирту.Другийспосіб -натертисклогазетою :вдрукарськоюфарбімістяться речовини ,що створюютьтакужплівку ,якіпривикористанніавтохімії .
ШВИДКА РОЗРЯДКААКБ
Зниження температуриповітрявпоєднанні звогкістюпризводить до того ,що3-5- річнаакумуляторнабатарея( АКБ ) починаєбарахлити,іавтопоганозаводиться .Вблагополучні рокипитання вирішувалосяпокупкоюновоїбатареї( якщо є гроші ,токращетаквчинити ізараз) ,алеу зв'язку зекономічною кризоюможнаспробуватипродовжити термінслужбистарої .
Дляпочатку потрібнопочиститикорпусАКБвідбрудуі прибративсісколи та тріщини( замазатиабозапаяти ) .Заоднопотрібноочиститиігніздоустановкиакумулятора ,такякбруднаньому такожможепривестидоелектрохімічноїкорозіїівитоківструму .Наступнийкрок- відновленняклем.Їх потрібнозняти ,опуститивпопередньоприготовленуємністьз киплячимрозчином, що складаєтьсяз трьохчвертейводиі однієїчвертісоди .Після1-2хвилин " кип'ятіння "клемипотрібновимитивгарячій воді івисушити .Остаточнийетап-обробкаочищенихклемтехнічнимвазеліномабоспецзмазкою .
Якщо цідії недалирезультату ,можназробити щекількакроків.Вобслуговуванихмоделяхпочинають зтого ,щодоливаютьелектролітдонорми ,апотімзаряджаютьакумуляторза допомогою пристрою- зарядки( наСТОтакапослуга коштує50грн ) .Витівкаможе неувінчатисяуспіхомлишевтому випадку ,якщовийшла зладу одна збанок(їїзамкнуло )або відбуласясульфатізаціяпластин.БагатоСТОнадаютьпослуги з відновленняАКБ-це коштує200грн ,що вдвічідешевше ,ніж новабатарея .
БОРОТЬБАЗКОРОЗІЄЮ
З настаннямсезонудощівзагострюютьсякорозійніпроцесинакузовіавтомобіля .Длязахистулакофарбовогопокриттядоситьмашинугарненьковимити ,зафарбувативсівідколи йподряпиниза допомогоюлакудлянігтів ,апотімраз на два тижнімитимашинушампунемзвоском(50-70грнвзалежностівідмийки ) .
Крімверхньоїчастиникузова ,не менш важливоподбатиі проднище ,якевосени можепочатиіржавіти .Зазвичайпричиноює отриманіза літопошкодження від" бомбардування "камінчиками ,невдалогофорсування" лежачихполіцейських " та/абоз'їздівзбровок .
Найвідомішерішенняпроблеми- антикорозійнаобробкаднища .Настанціїтехобслуговуваннятакапослугазараз стоїть800-1100грн ,алеякщогрошейнанеї невистачає ,можна спробуватиобробитиднищесвоїмисилами.Обмовимося ,що метатакихробіт -не замінитьроботу професіоналів ,априпинитипочатоккорозійногопроцесудотогомоменту ,покине з'явиться можливістьвсеж звернутисянаСТО .
Длясамостійного опрацюванняднищакупитеперетворювачіржі( 12грнза0,5л )і банкусмолистоюмасидляантикорозійноїобробки ( 100грн ) .Днищепотрібно ретельновимитиівисушити ,потімзагнатиавтонаестакаду( або оглядовуканаву ) ,зачиститивсі рудімісця ізамазатиїхсмолою- антикором .Такої обробкивистачитьдо кінця осені.
ПОГАНАРОБОТАДВІРНИКІВ
Восени ,під часдощів ,намашинуз-підколіспопередуавтомобілів, що йдуть,летитьдужебагато води ібруду ,впоратися з якимзношенідвірники(зазвичай вонирозрахованінарікроботи) нев змозі.Якрезультат -поганавидимість ,азначить ,високаймовірністьпотрапитивДТП .
Заякіснісклоочисникивавтомагазинахсьогодніпросять300-400грн ,анеякісні(дешеві )купуватинемаєсенсу ,тому що вже черезтиждень вонизамістьочисткисклалишерозвозятьпо ньомубруд .Простий спосібекономії-замінитинадвірникугумовелезо ,щообійдетьсяв 150-200грн .
Відзначимо ,щонаринкахчастопродаютьпідробки ,тому привиборі виробузвернітьувагунаякістьдеталі:двірникиповинніматиодноріднуфактуруі колірстрічки ,лезаповиннібутибеззадироківиготовленіз еластичногокаучуку .Крімтого ,їх потрібнопосувативрізні сторони-гумкаповиннабути добреприкріпленадо корпусуі нерозшаровуватися .
Аленавітьновимдвірникампотрібнополегшитизадачу ,длячого використовуєтьсяспрей-" антидощ " :одногобалоназа100грнвистачить докінцязими ( оброблятинимскло потрібноразна тиждень).Спрействорюєнаскліпрозоругідрофобнуплівку ,завдяки чомукрапліводи нерозтікаються ,ашвидкоскочуютьсязнього .Також " антидощ " не даєдвірникампримерзнутидо лобового склапід часзаморозків .
ХОЛОДВСАЛОНІ АВТО
Вліткугрубкоюніхтоне користується ,тому у вересні- жовтнібагато водіївзподивомз'ясовують ,що вона абопересталапрацювати , або працюєзперебоями .Проблемуцю потрібновирішити дохолодів ,оскількипоганопрацюючагрубка нетільки доставляєдискомфортіпровокуєрізніхвороби ,а й призводитьдо підвищеноївологостівсалоні( кузовіржавієзсередини ,особливопідногамиу водія ) .
РЕМОНТ.Першаз найпоширенішихпричиннеполадок-заповітрюваннясистеми охолодження.У цьому випадку доситьпростовидавитизайве повітря ,відкривширозширювальнийбачокінатискаючинашланги .Друга -" залипання "термостатау відкритомуположенні : залежновідтемпературиохолоджуючоїрідинивінповинентовідкриватися ,тозакриватися .Третя -накипвсистемі охолодження(утворюєтьсячерез те ,щопорушенийтеплообмінврадіаторі ) .Обидвіцихнеприємностівирішуютьсянароднимметодом :всистемуохолодженнязасипаютьлимоннукислотуабозасібдляочищенняводопровіднихтруб ,даютьдвигунупопрацюватикількахвилин ,апісляцьогоміняютьстаруохолоджуючурідинунаякіснийантифриз ( 150грн ) .
Щеодна поширенапричинахолодувсалоні- забрудненнясалонногофільтра( змінакоштує 100-150грн ) ,якийпросто непропускаєпідігріте повітря .
Настарихавто( більше10-15роківексплуатації)обігрівачнайкраще замінити-робота коштуєблизько 1-1,5 тис .грн ,асамазапчастина -1,5-2тис .грн .Наіномаркиможнапідібратигрубкувід"наших "авто-вона коштуєв 2-3разидешевше заоригінальну( 600-800грн ) .
ДОДАТКОВИЙОБІГРІВ.Якщо жгрубкасправна ,алевамвсеоднохолодно ( особливо перші10хвилинруху ,покидвигун непрогрівся ) ,рекомендуємо придбатитермонакидкунакріслоз живленням відрозеткиприкурювача-коштує така150-200грн .Такождоступне рішеннядлятеплавмашині -електричнийобігрівачсалонуза250-400грн .Представляє вінсобоюфенз живленням відтогожприкурювача ,аповнийпрогрівсалонувідбуваєтьсяза 3-5хвилин.Щеодне рішеннядлямерзнучих-чохолнакермозобігрівом( 50грн ) .