Після війни потреба в нових моделях автомобілів була божевільна : економіка стрімко відновлювалася , потреби людей росли . На цьому тлі поряд з гігантами утворювалося безліч дрібних автомобільних фірм , засновники яких сподівалися добре стартувати на тлі зростаючого попиту . Такий фірмою була і Playboy , заснована в Буффало ( штат Нью – Йорк ) Луїсом Хорвіцом , Чарльзом Томасом і Норманом Річардсоном. Основна ідея була в створенні дешевого і простого , як колись Ford T , сімейного автомобіля .
Перший прототип (1946)
Восени 1946 року в Буффало був представлений перший прототип Playboy . Машину проектувала трійка засновників ( причому інженерний досвід мав тільки Томас , а дизайнерський – ніхто з них ) . Машина в зв'язку з цим вийшла разюче потворною , хоча успіх серед публіки мала – саме завдяки заявленій дешевизні і простоті конструкції . Засновникам пощастило , що на той момент було не до дизайну – з бюджетами у потенційних покупців було так собі .
Playboy Convertible
Машина пропонувалася за $ 985 , тобто досить дешево . При цьому у неї було кілька незвичайних " фіч " . Наприклад , сталевий дах однієї з версій знімався – тобто це був кабріолет , який можна було перетворити в купе . Двигуни використовувалися клієнтські – компаній Continental , Hercules і Willys . У планах була реалізація 1000 автомобілів за 1947 рік і вихід до 1948 му на 100 000 машин в рік .
Playboy Convertible
Але час минав , а віз був і нині там . Машину активно рекламували , але для організації тлумачного серійного виробництва катастрофічно не вистачало інвестицій . Всі 97 екземплярів Playboy були зібрані найнятими робітниками вручну . При цьому Луїс Хорвіц категорично не хотів йти " під крило " більшої компанії : в 1948-му у нього на руках була пропозиція від Kaiser – Frazer – стати одним з підрозділів і почати , нарешті , серійне виробництво . Хорвіц гордо відмовився .
До 1951-го машини як і раніше існували тільки в вигляді прототипів і пари десятків проданих примірників ручної роботи . Прототипи були різні – універсали , кабріолети , хардтопи . А тисяча 1951 -й став останнім роком існування бренду – невірний підхід Хорвіца до автомобільного бізнесу не дозволив йому розкрутити Playboy до того , як великі корпорації захопили сегмент , на який він претендував .
Playboy Station Wagon
Читайте також:
- У Uber розповіли, коли запустять літаючі таксі
- На авторинку України з'явилася нова модель
- Екстравагантний гіперкар Asfane Charlotte: салон з червоного дерева і акваріум
- Поліція Дубая осідлає російські літаючі мотоцикли
- Кросовери для народу: названі найдоступніші моделі в Україні
- У Франції знайшли кинутий автосалон Lada з "дев'ятками"