Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Перехід країни на електромобілі: експерти оцінили, чи реально пересадити українців

15 грудня 2019, 16:13

Віталій Андронік

Експерти назвали головні труднощі переходу українців на електромобілі

/ Фото: Pixabay

Реклама

Переорієнтація водіїв на електромобілі вже стала глобальним трендом: ціла низка країн прийняла рішення відмовитися від продажу машин з двигуном внутрішнього згоряння вже через 10-25 років.

Так, Норвегія збирається перейти на електромобілі вже до 2025 року, а Німеччина пропонує заборонити автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння по всьому Євросоюзу з 2030-го. Велика Британія планує зробити це в 2032-му, Індія – в 2030-му, а Франція – в 2040-му.

Самі автовиробники почали орієнтуватися на виробництво гібридів і електромобілів. Зокрема, це пов'язано з посиленням вимог до кількості викидів автомобілями.

Не залишилася осторонь від цього тренда і Україна: до Верховної Ради вже подано проект закону про перехід на електрокари.

"За п'ять років в Україні сталася електромобільна революція. Люди розуміють, що електромобілі вигідні. Електрокарів стає більше, і вони все різноманітніші. А зарядних станцій зараз у нас більше, ніж у будь-який сусідній країні. За десять років Україна може прийти до того, щоб всі продажі приватного транспорту становили електромобілі. Це цілком реально", – вважає директор компанії Electrocars Олександр Кравцов.

Своєю чергою, керівник напрямку YASNO E-mobility Ігор Ковальов наголосив, що під час спроби врегулювати низку актуальних для ринку електромобілів питань необхідно не допустити запровадження регуляторних бар'єрів. Так, законопроект передбачає, що з 2025-го року діяльність електрозарядок може стати ліцензованою.

"Європейська ж практика виходить з того, що зарядка електромобілів є послугою і, відповідно, не регулюється, як постачання електроенергії. А зарядна станція є кінцевим споживачем електроенергії, відповідно, не є суб'єктом, який може постачати електроенергію. Наприклад, в тій же Директиві ЄС 2014/94 / EU Аlternative Fuels Infrastructure (AFI) Directive зарядка електромобіля називається services to customers, тобто послугою. В п.8 статті 4 Директиви вказується, що оператори зарядних станцій повинні мати можливість купувати електроенергію в будь-якого постачальника електроенергії, а не трейдера, як це було б, якби електроенергію перепродували", – нагадав Ковальов.

За його словами, створення нових адміністративних бар'єрів може привести до уповільнення розвитку ринку електромобілів, і відповідно зробити їх менш доступними для широкої аудиторії користувачів.

Більше читайте в статті на сайті "Сьогодні": Україна перейде на електрокари до 2030 року: Рада готує новий закон .

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...