Ринок легкових авто в Україні скоротився на 52%

8 жовтня 2014, 17:07

За 9 місяців продано всього трохи більше 73 тисяч автомобілів

Продажі легкових автомобілів в Україні впали більш ніж удвічі. Фото: hronika.info

Продажі легкових автомобілів в Україні впали більш ніж удвічі. Фото: hronika.info

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-вересня 2014 року скоротилися на 52% порівняно з аналогічним періодом 2013 року, незначно перевищивши 73 тис. одиниць, повідомляє AUTO-Consulting.

При цьому у вересні авторинок продовжив знижуватися – реалізовано тільки 5,681 тис. авто, що на 58% менше, ніж у січні-вересні-2013.

"Незважаючи на початок осіннього бізнес-сезону, вересневі результати виявилися навіть нижче, ніж у серпні, що свідчить про системну кризу. Не допомогли розворушити ринок навіть курсові "гойдалки", які завжди активізували автопродажі", – констатують експерти.

Реклама

У повідомленні підкреслюється, що ринок нових авто відчуває величезні труднощі, проте деякі автобренди змогли поліпшити свої позиції навіть в такий складний час.

Зокрема, у вересні беззастережним лідером в Україні стала Toyota, якій вдалося зайняти 15,4% ринку. "Це небувалий результат, який свідчить про глибинну трансформації споживчих переваг. Toyota і раніше вдавалося вибиватися в лідери ринку, але з таким відривом вона до фінішу ще не спадала", – зазначають в AUTO-Consulting.

Друге місце на ринку зайняв ЗАЗ, третє – Hyundai, а позиції інших брендів змінювалися залежно від маркетингової політики.

В тренді
До бізнесу в Україні повертається оптимізм, але до норми ще далеко

У той же час, феноменальний, за оцінкою експертів, ривок на падаючому ринку зробили дилери преміальних авто. "Чи то покупці порахували, що життя коротке і потрібно встигнути поїздити на хороших авто, чи то чиновники нової генерації вже встигли розбагатіти, але продажі Audi, Mercedes-Benz, BMW, Lexus буквально вибухнули. На цьому тлі дуже дивними виглядають слабкі показники Land Rover і Porsche, які чомусь відстали від колег по цеху", – резюмують в компанії.

Реклама

Таким чином, експерти відзначають, що споживчий попит в новому сезоні і за новими цінами істотно змінився – в лідерах вже зовсім інші авто та інші бренди.

Як повідомлялося, в 2013 році в Україні продано більше 201 тис. автомобілів, а в поточному році експерти припускають скорочення авторинку орієнтовно вдвічі.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти