ТОП-10 найгірших суперкарів всіх часів

9 грудня 2016, 05:10

До списку потрапили Ferrari 612 Scaglietti, Lamborghini Egoista, Mercedes-Benz SLR McLaren та інші відомі марки авто

Lamborghini Egoista

Lamborghini Egoista

І на Сонці бувають плями: на жаль, ці автомобілі навряд чи гідні приставки "супер". "Популярная Механика" представила десятку найгірших суперкарів за версією американського журналу Car and Driver.

1. Audi Quattro

audi_quattro

Реклама

Роки випуску: 1983-1984

У Audi не було досвіду розробки суперкарів, тому як дебют компанія вирішила зіграти на своїй ралійній спадщині. Quattro отримав потужний турбований п'ятициліндровий двигун і фірмову систему повного приводу, завдяки чому невелике купе вистрілювало з місця до 100 км/год приблизно за шість секунд. Всього 224 примірника було побудовано, тому що поєднання короткої 2,5-метрової колісної бази і важкого двигуна, розташованого над передньою віссю, призвело до катастрофічної недостатньої повертаності, що не припало до вподоби покупцям.

2. Ferrari 612 Scaglietti

ferrari_612_scaglietti

Реклама

Роки випуску: 2004-2011

612 була однією з рідкісних моделей Ferrari, здатних розмістити в салоні чотирьох осіб. На жаль, на цьому її переваги закінчуються, тому що Scaglietti абсолютно огидно управлялася для справжньої Ferrari і ще гірше виглядала. Величезний алюмінієвий кузов мав довжину 4,9 метра і завширшки 1,9 метра при вазі автомобіля майже в 2 тонни. Не міг врятувати ситуацію і дизайн – велике купе виглядало занадто важким і роздутим для суперкара.

3. Gumpert Apollo

gumpert_apollo

Реклама

Роки випуску: 2005-2013

2004 року Роланд Гумперт заснував власну компанію, щоб побудувати свій автомобіль мрії. Суперкар отримав 4,2-літровий V8 від Audi з подвійним турбонаддувом, завдяки чому катапультувався до 100 км/год менш ніж за 3 секунди і навіть встановив рекорд проходження траси Нюрбургрінг для серійних автомобілів. Однак при такій фантастичній динаміці Apollo володів огидною якістю збірки і величезними зазорами між кузовними панелями. При ціні суперкара як мінімум в 550 тисяч доларів, покупці цього не оцінили і, як результат, компанія нещодавно оголосила про банкрутство.

4. Jaguar XJ220

jaguar_xj220

Роки випуску: 1992-1994

Концепт XJ220 дебютував 1988 року і міг похвалитися могутнім V12 з повнопривідною трансмісією, проте після чотирьох років очікування потенційні покупці були, м'яко кажучи, розчаровані. По дорозі з подіуму на конвеєр XJ220 все це розгубив і тепер оснащувався малопотужним турбованим V6 з заднім приводом. Багато клієнтів, які були зачаровані прототипом і внесли передоплату, розірвали контракти, тому сьогодні можна знайти в продажу екземпляр в стані абсолютно нового автомобіля.

5. Lamborghini Egoista

lamborghini_egoista

Рік випуску: 2013

В тренді
Податки хочуть перекроїти: в Раді назвали три ключові напрямки

Хоча був виготовлений тільки один екземпляр, він заслуговує на місце в цьому списку. Egoista побудована до 50-річчя компанії Lamborghini, але її дизайн можна назвати в кращому випадку "хаотичним": кузов суперкара є еклектичним переплетення випадкових ліній і гострих кутів з безліччю вентиляційних отворів.

6. Mercedes-Benz SLR McLaren

mercedes-benz_mclaren_slr

Роки випуску: 2003-2010

Що відбувається, коли один з найстаріших автовиробників об'єднується з однією з найуспішніших команд Формули-1 всіх часів для створення суперкара? Всупереч очікуванням – суцільні розбіжності і компроміси. SLR McLaren вийшов дуже великим і важким, а неймовірно довгий ніс суперкара, натхненний гоночними болідами, зненавидів навіть шеф-дизайнер після утомливих спроб гармонійно вписати його до вигляду автомобіля. У підсумку перший "млинець" Mercedes-Benz і McLaren вийшов грудкою, і пізніше кожна з компаній зробила свій суперкар: McLaren MP4-12C і Mercedes-Benz SLS AMG.

7. Mosler Consulier GTP

mosler_consulier_gtp

Роки випуску: 1985-1993

Consulier GTP з кузовом зі скловолокна оснащувався 2,2-літровим чотирициліндровим турбомотором Chrysler, але краса була відсутня в списку його опцій. Непоказний стиль не покращився навіть після декількох еволюцій, а жахливий інтер'єр остаточно поховав суперкар.

8. Panther 6

panther_6

Роки випуску: 1977-1978

Екстравагантний шестиколісний суперкар зі знімним дахом оснащувався величезним 8,2-літровим V8 від Cadillac і триступеневою автоматичною трансмісією, а просунута аудіосистема, телевізор і телефон були безпрецедентним оснащенням для кінця 1970-х. Було випущено всього два екземпляри – чорний і білий, обидва з яких досі на ходу.

9. Qvale Mangusta

qvale_mangusta

Роки випуску: 2000-2002

Італійський суперкар, який на зорі виробництва носив ім'я De Tomaso Bigua, оснащувався нехитрим американським 4,6-літровим V8 від Ford Mustang і пластиковим кузовом. Незважаючи на досить незвичайний дизайн від маестро Марчелло Гандіні і унікальний механізм складного даху, Mangusta не змогла завоювати схвалення покупців і незабаром всі права на автомобіль були продані вмираючому британському концерну MG Rover.

10. Vector W2

vector_w2

Рік випуску: 1980

Футуристичний прототип, чий вигляд був натхненний космічними кораблями з серіалу Star Trek, обіцяв максимальну швидкість в божевільні для 1980 року 389 км/год, але перевірити це твердження не вдалося. 5,7-літровий V8 від Chevrolet розвивав 600 к.с. в парі з 3-ступінчастою АКПП, а інтер'єр суперкара був воістину космічним і представляв собою неймовірне нагромадження всіх можливих приладів, включаючи, наприклад, індикатори тиску в паливній системі або тиску масла в коробці передач. Через нескінченну низку судових тяжб між інвесторами компанії, лише один екземпляр W2 був побудований.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти