І на Сонці бувають плями: на жаль, ці автомобілі навряд чи гідні приставки "супер". "Популярная Механика" представила десятку найгірших суперкарів за версією американського журналу Car and Driver.
1. Audi Quattro
Роки випуску: 1983-1984
У Audi не було досвіду розробки суперкарів, тому як дебют компанія вирішила зіграти на своїй ралійній спадщині. Quattro отримав потужний турбований п'ятициліндровий двигун і фірмову систему повного приводу, завдяки чому невелике купе вистрілювало з місця до 100 км/год приблизно за шість секунд. Всього 224 примірника було побудовано, тому що поєднання короткої 2,5-метрової колісної бази і важкого двигуна, розташованого над передньою віссю, призвело до катастрофічної недостатньої повертаності, що не припало до вподоби покупцям.
2. Ferrari 612 Scaglietti
Роки випуску: 2004-2011
612 була однією з рідкісних моделей Ferrari, здатних розмістити в салоні чотирьох осіб. На жаль, на цьому її переваги закінчуються, тому що Scaglietti абсолютно огидно управлялася для справжньої Ferrari і ще гірше виглядала. Величезний алюмінієвий кузов мав довжину 4,9 метра і завширшки 1,9 метра при вазі автомобіля майже в 2 тонни. Не міг врятувати ситуацію і дизайн – велике купе виглядало занадто важким і роздутим для суперкара.
3. Gumpert Apollo
Роки випуску: 2005-2013
2004 року Роланд Гумперт заснував власну компанію, щоб побудувати свій автомобіль мрії. Суперкар отримав 4,2-літровий V8 від Audi з подвійним турбонаддувом, завдяки чому катапультувався до 100 км/год менш ніж за 3 секунди і навіть встановив рекорд проходження траси Нюрбургрінг для серійних автомобілів. Однак при такій фантастичній динаміці Apollo володів огидною якістю збірки і величезними зазорами між кузовними панелями. При ціні суперкара як мінімум в 550 тисяч доларів, покупці цього не оцінили і, як результат, компанія нещодавно оголосила про банкрутство.
4. Jaguar XJ220
Роки випуску: 1992-1994
Концепт XJ220 дебютував 1988 року і міг похвалитися могутнім V12 з повнопривідною трансмісією, проте після чотирьох років очікування потенційні покупці були, м'яко кажучи, розчаровані. По дорозі з подіуму на конвеєр XJ220 все це розгубив і тепер оснащувався малопотужним турбованим V6 з заднім приводом. Багато клієнтів, які були зачаровані прототипом і внесли передоплату, розірвали контракти, тому сьогодні можна знайти в продажу екземпляр в стані абсолютно нового автомобіля.
5. Lamborghini Egoista
Рік випуску: 2013
Хоча був виготовлений тільки один екземпляр, він заслуговує на місце в цьому списку. Egoista побудована до 50-річчя компанії Lamborghini, але її дизайн можна назвати в кращому випадку "хаотичним": кузов суперкара є еклектичним переплетення випадкових ліній і гострих кутів з безліччю вентиляційних отворів.
6. Mercedes-Benz SLR McLaren
Роки випуску: 2003-2010
Що відбувається, коли один з найстаріших автовиробників об'єднується з однією з найуспішніших команд Формули-1 всіх часів для створення суперкара? Всупереч очікуванням – суцільні розбіжності і компроміси. SLR McLaren вийшов дуже великим і важким, а неймовірно довгий ніс суперкара, натхненний гоночними болідами, зненавидів навіть шеф-дизайнер після утомливих спроб гармонійно вписати його до вигляду автомобіля. У підсумку перший "млинець" Mercedes-Benz і McLaren вийшов грудкою, і пізніше кожна з компаній зробила свій суперкар: McLaren MP4-12C і Mercedes-Benz SLS AMG.
7. Mosler Consulier GTP
Роки випуску: 1985-1993
Consulier GTP з кузовом зі скловолокна оснащувався 2,2-літровим чотирициліндровим турбомотором Chrysler, але краса була відсутня в списку його опцій. Непоказний стиль не покращився навіть після декількох еволюцій, а жахливий інтер'єр остаточно поховав суперкар.
8. Panther 6
Роки випуску: 1977-1978
Екстравагантний шестиколісний суперкар зі знімним дахом оснащувався величезним 8,2-літровим V8 від Cadillac і триступеневою автоматичною трансмісією, а просунута аудіосистема, телевізор і телефон були безпрецедентним оснащенням для кінця 1970-х. Було випущено всього два екземпляри – чорний і білий, обидва з яких досі на ходу.
9. Qvale Mangusta
Роки випуску: 2000-2002
Італійський суперкар, який на зорі виробництва носив ім'я De Tomaso Bigua, оснащувався нехитрим американським 4,6-літровим V8 від Ford Mustang і пластиковим кузовом. Незважаючи на досить незвичайний дизайн від маестро Марчелло Гандіні і унікальний механізм складного даху, Mangusta не змогла завоювати схвалення покупців і незабаром всі права на автомобіль були продані вмираючому британському концерну MG Rover.
10. Vector W2
Рік випуску: 1980
Футуристичний прототип, чий вигляд був натхненний космічними кораблями з серіалу Star Trek, обіцяв максимальну швидкість в божевільні для 1980 року 389 км/год, але перевірити це твердження не вдалося. 5,7-літровий V8 від Chevrolet розвивав 600 к.с. в парі з 3-ступінчастою АКПП, а інтер'єр суперкара був воістину космічним і представляв собою неймовірне нагромадження всіх можливих приладів, включаючи, наприклад, індикатори тиску в паливній системі або тиску масла в коробці передач. Через нескінченну низку судових тяжб між інвесторами компанії, лише один екземпляр W2 був побудований.
Читайте також:
- Шведи винайшли унікальний електромобіль Oasis
- NASA випробовує повітрозабірники нового покоління
- Найдивовижніша важка техніка в світі
- Проект китайського "автобуса майбутнього" провалився – ЗМІ
- Lexus одягли в "костюм" з 42 тисяч світлодіодів для кліпу молодої співачки
- Українці накинулися на комерційні автомобілі
- У Монреалі через ожеледицю склався "бутерброд" з автобуса, машин копів і дорожників
- Названі найнадійніші автомобілі США
- "АвтоКрАЗ" розробляє нову лінійку автомобілів
- Саудівський принц закликав дозволити жінкам водити автомобілі
- Мільярдний китайський стартап вкрав у Mitsubishi фото концепту