Дивовижне перевтілення: тюнінг "Жигулів" по-англійськи

Засновник компанії Retro Ford перетворив "копійку"

1/27

Досить часто відбувається так, що життя нас зводить з такими автомобілями, які нам зовсім не цікаві. Якщо вони з'являються в нашому житті, то відразу западають нам у душу і приносять тільки задоволення. Так сталося з господарем і засновником компанії Retro Ford у Великобританії Дейвом коледжу, який знає про старі автомобілі Форд практично все, передає Vimka.

Реклама

Дейв є не тільки власником майстерні Retro Ford, але і одним із найкращих фахівців у Британії, які займаються будівництвом найшвидших і найпотужніших автомобілів Ford. його фірма розробляє, проектує і випускає різні запчастини, необхідні для установки новітніх двигунів Zetec і Duratec в підкапотний простір класичних Фордів.

Але сьогодні ми хочемо вас познайомити не з якимось автомобілем Ford, а з воістину привабливим автомобілем Лада 2101 1981 року випуску, який вирізняється від усіх "копійок", які колесять по нашій країні.

Dave Colledge захотів попрацювати над цією машиною після того, як допоміг своєму другові в проекті Lada Riva з мотором Zetec.

Реклама

При виборі підходящої Лади, Дейв, вже звик до класичних автомобілів Ford, зіткнувся з деякими труднощами. У підсумку, після 6 місяців пошуків, його вибір припав на модель з правим кермом з Великобританії. Там Лада продавалася під номером 1200.

По суті, Лада 2101 була Fiat 124, зміненим для Східної Європи. Про відмінності цих автомобілів мало хто знає, але насправді їх більше ніж достатньо.

Куплена Дейвом за 500 фунтів Лада 1981 року випуску, чесно кажучи, була в жахливому стані. Одним словом іржаве відро на колесах. Але в порівнянні з іншими Ладами, які він бачив, ця була найкращим варіантом.

Реклама

Тут здогадатися не складно, від чого фахівці Retro Ford вирішили позбутися перш за все. Це були 1,2-літровий стоковий мотор і чотириступінчата трансмісія.

Після вилучення силового агрегату з під капота, справа перейшла до кузовних робіт. Запчастини для машини збиралися з усієї Європи. Цікава ситуація вийшла із задніми крилами. Оригінальні були всі іржаві, а у нових, замовлених в Чехії, не було виштамповок. В результаті задні крила були зроблені з оригінальних і нових.

З передніми крилами теж пов'язана історія. Спочатку Дейв хотів підготувати Ладу для дріфту, але оригінальні крила 2101 не підходили для цього – по всій видимості через зміни кутів підвіски і більшого вильоту, передні колеса зачіпали за крила. З цієї самої причини йому довелося вирізати колісні арки і перемістити їх вперед. В результаті, передні колеса виявилися максимально наближені до переднього бамперу.

На місце стокового силового агрегату ідеально підходив 2,3-літровий Cosworth Duratec. Так як Дейв захотів використовувати кріплення і картер від Retro Ford, мотор став дуже щільно. Щоб правильно вмістити його під капотом, довелося перенести перегородку.

У двигун були встановлені догори ногами 50-міліметрові дросельні заслінки Jenvey, внутрішні частини і кришка блоків циліндрів Cosworth, клапана, які на 1 мм ширше за оригінальні, а також двохдюймові випускні колектори переходять в 2.5-дюймову систему. Приблизно 40 годин знадобилося Дейву і його фахівцям на створення нової випускної системи.

Коли справа дійшла до трансмісії, Дейв порахував, що тут безперечним буде поставити 6-ступінчасту МКПП від Mazda MX-5, де крутний момент передається на задню вісь від Ford Escort Mk2. Щоб вмістити коробку, довелося підняти центральний тунель і трохи попрацювати над рамою. В результаті старенька Лада видає тепер цілих 235 к.с.

Британці спробували знизити Ладу на максимально низький рівень, що не обмежує поведінкові характеристики автомобіля на дорозі. Тут Дейву якраз і стали в нагоді його навички та вміння по роботі з Фордами. Від оригінальної передньої підвіски ВАЗ нічого не залишилося: на автомобіль було поставлено систему MacPherson і амортизатори Bilstein. Передні склянки були перероблені, а задні були замінені на нові. Задня підвіска також піддалася доопрацюванню.

Особливу увагу було приділено колесам, для створення яких були використані диски від Ford Mondeo Mk2. Надати більш справжній вид автомобілю допомогли оригінальні ковпаки. Під колесами ховаються гальмівні супорти Rover MG TF AP Racing (304-міліметрові диски спереду і 406-міліметрові ззаду).

Зверніть увагу на інтер'єр, а точніше на алюмінієве кермо Springalex і нові передні сидіння Momo. Як ви бачите, роботи по салону були проведені мінімальні.

Дейв постарався звести до мінімуму не тільки внутрішні роботи по салону, а й зовнішні. В результаті вдалося створити пощерблений зі смаком екстер'єр автомобіля, який притягує увагу фанатів як оригінальних ВАЗів, так і шанувальників інших автомобілів.

Бампера автомобіля були змінені, їх підігнали ближче до кузова, посадивши на укорочені кріплення, що додало більше збитий зовнішній вигляд "копійці". Англійці попрацювали над зазорами по всьому кузову, виставили зазори крил і дверей, для цього довелося різати і варити навісні деталі. Найпростішою виявилася установка нових ручок – їх запозичили з Ниви, які в Великобританії теж присутні.

При виборі кольору кузова, Дейв не став сильно заморочуватися і підбирати автомобілю новий окрас, так як вважав, що це виглядало б досить дивно. Він підібрав відтінок, близький до відтінку оранжевого, в якому випускався 2101.

Цей проект, на будівництво якого пішло 8 місяців, явно заслуговує особливу увагу. Дейв вклав у цей автомобіль не тільки увесь свій вільний час, а й свою любов і увагу.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
52,81
27,61
55,40
53,40
54,40
26,89
56,40
54,40
53,79
28,62
56,49
55,02
54,97
27,76
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,56
51,08
26,95
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

61569.71

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

2997.88

Litecoin (LTC)

80.12

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти