Вумовах падінняавторинку ,який за підсумками9місяці2014складає53 % ,автотрейдеризмушенізакриватиавтосалони .Ситуаціянаавторинкувосени непокращилася ,аспадпродажівпродовжуєнаростати.Власникиопинилисяпереддилемою : абопродовжити працюватизі збитками , або закритиі продатиавтосалон ,передає AUTO-Consulting.
Першими" жертвами "кризисталиавтосалонистароготипу ,аджевонифункціонуваливиключнозпродажуновихавтомобілів .Покибільшміцніпозиціїу3S- центрів ,завдяки наявностідодаткового джереладоходіввідсервісута продажузапчастин .Але й такіпропозиціївжез'явилисянаринкуавтонерухомості.
Глибинніпричини ,якіштовхаютьвласниківпродаватиавтосалони- це занадтомаліпродажі автоінаявністьвеликої конкуренціїнавітьвмежаходногонаселеногопункту .АджедилерськамережавУкраїніформуваласяпідобсягиреалізації662тис .автомобілів( показникпродажів новихлегковихікомерційнихавтов 2008г.).Відповідно, ічислодилерів іавтосалоніврозраховувалосяз такихпоказників .Крімтого ,навітьпісляспадупродажівв 2009-2012гформування новихдилерськихцентрів незупинилося .Їхпродовжувалибудуватиіосвоювативсеновіі новітериторії ,в розрахункунамайбутнє зростанняпродажів іповернення допоказників 2008 року.Требавідзначити ,щодо цього все ійшло ,але...2014сплутавусі плани.
Стрімке падінняавторинку ,девальвація ,військовідії ,невизначеністьпокупців ,плюсобмеженнящодо банківських операційз власнимивкладами-зруйнуваливсінадії .Трейдерамсталозрозуміло ,щозбитки ,які вони несуть ,поконкретному об'єкту-це надовго.Монобрендовісалонивневеликихмістахпросто неможутьвийтинарентабельність ,такяк продають1-2машинина місяць ,апостійні витратиростуть .
Вімпортерськихкомпаніяхтакожусвідомлюють ,що для збереженнядилерськоїмережі ,потрібнозменшуватичислоавтосалонівдо рівняприбутковості .Інакше можнадочекатисябанкрутстваі втратитивсіх дилерівврегіоні.Дужескладнаситуація ,вякій опинилисяновіавтоцентри .Вониінвестуваливеличезнікоштивбудівництво закорпоративним вимогам ,алеще невстиглинапрацюватибазуклієнтівдлясервісу .Бізнес -планивселетять ,арівеньокупностізсуваєтьсяна рокивперед .І добре ,якщобанкилояльнопідходятьдо проблеми.
Покивімпортерськихкомпаніяхволіють не" різатипо -живому " і даютьзрозуміти"слабким"дилерам ,щоможливо вартоспробувати продатиавтосалон .
Відзначимо ,що на продажвиставлені іавтосалонивДонецьку ,де взагаліавтобізнеспрактичнозупинений .Аледобре ,коли єщо продавати ,аджеякужеповідомлялося ,багато автосалоніввДонбасівжеперетвориливруїни .
Змушуєпродавати готовийбізнес іаморфнаповедінкадистриб'юторівокремихбрендіввкризу.Втой час ,коли іншіімпортеринамагаються якось"грати "акціями ,знижками , курсом , на ринку єоператори,від якихактивності невиходитьвжекількамісяців .Втакомувипадкудилеритежпрограютьмісцевуборотьбузапокупця ,і можутьвзагалінічогоне продаватимісяцями .Аповищеописанихпричинахпіти підпрапориіншогобрендувонивжене зможуть.
Читайте також:
- Українці перестали купувати б/у автомобілі
- Українці активно скуповують автомобілі преміум-класу
- Ринок легкових авто в Україні скоротився на 52%
- У Києві торгують краденими іномарками з Донбасу: як не стати жертвою шахраїв
- Які автоновинки з'являться в Україні до кінця 2014 року
- Український авторинок впав на 74%
- Ринок елітних авто в Україні впав на 37%
- Імпортери бояться везти автомобілі в Україну
- Названо автомобілі "стотисячники" українського авторинку
- Ринок комерційних авто в Україні різко пішов вгору