Підприємство "АвтоКрАЗ" переорієнтувалося на постачальників європейських країн і з 2015 року повністю відмовилося від комплектуючих російського виробництва.
Той об'єм двигунів, який щомісяця замовлявся "КрАЗом" на ЯМЗ, сьогодні підприємству без проблем заповнили Мінський моторний завод, компанії Deutz, Cummins, Daimler, Fiat, WEICHAI, Ford, Toyota. Крім цього, на вимогу замовників, КрАЗ може комплектувати вантажівки ярославськими двигунами із складських запасів підприємства.
Cлід відзначити, що ще в 2014 році залежність ПАТ "АвтоКрАЗ" від російських постачальників впала відсотків на 30, в порівнянні з роком раніше. А з 2015 року КрАЗ взагалі припинив закупівлі матеріалів і комплектуючих у російських виробників. Так Кременчуцький автозавод не купує в РФ не тільки двигуни, але і сталь, електрообладнання, поковки, гумотехнічні вироби, підшипники і багато іншого.
Зокрема, електрообладнання КрАЗ закуповує в Польщі, Білорусі, підшипники – в Польщі, Туреччині, Індії, метизну продукцію освоїли в Кривому Розі, листовий прокат – у Польщі, Чехії, опрацьовується Китай, Запоріжсталь практично повністю "перекриває" поставки Новолипецького меткомбінату. І це далеко не повний перелік рівноцінної заміни монополістів у минулому на альтернативних постачальників.
Читайте також:
- ТОП-10 найкращих бюджетних автомобілів з двигуном V8
- У Росії хочуть заборонити продавати автомобілі, які були у використанні
- Спецмито на імпортні авто стало вдвічі нижчим
- ТОП-7 найдоступніших автомобілів на дизелі в Україні
- Як боротися з водіями-хамами: поради від ДАІ
- Названі 13 автомобілів, які змінили світ
- Названі найпопулярніші автомобілі I кварталу 2015 року