Новим автомобілям в Євросоюзі до 2030 року необхідно скоротити викиди вуглекислого газу на 37,5 відсотка порівняно з рівнем 2021 року. Такої позиції представники Єврокомісії, Європарламенту, а також країн – учасниць ЄС дійшли в ході переговорів в Брюсселі в понеділок, 17 грудня, передає DW.
Викиди двоокису вуглецю у легких вантажних автомобілів до цього ж терміну повинні бути знижені на 31 відсоток. Проміжною метою для обох груп транспортних засобів виступає скорочення викидів на 15 відсотків до 2025 року.
Встановлена межа є компромісом. Країни Євросоюзу закликали скоротити викиди вуглекислого газу на 35 відсотків, а Європарламент виступав за їх 40-відсоткове зниження.
Міністр сталого розвитку та туризму головуючої в ЄС Австрії Елізабет Кестінгер позитивно відреагувала на досягнення єдиної позиції, зазначивши напружений характер переговорів. Європейське товариство захисту споживачів (BEUC) також вітало нові вимоги для автомобілів.
У свою чергу, Об'єднання німецької автомобільної промисловості (VDA) виступило з їх різкою критикою. Нововведення "занадто багато чого вимагають і мало чому сприяють", стверджують представники VDA.
Нагадаємо, до 2050 року в ЄС буде нульовий викид парникових газів. Щоб домогтися такого результату, Єврокомісія планує направити 25% такого довгострокового бюджету ЄС на користь клімату.
Тим часом, комітет з ПЕК проголосував за впровадження зелених аукціонів з 2020 року. За відповідне рішення проголосували депутати комітету під час затвердження основних положень законопроекту №8449.
Раніше ми писали, що уряд Данії планує заборонити по всій країні використання одноразових целофанових пакетів.