Міністерство охорони здоров'я в рамках ослаблення карантинних заходівзатвердило проект тимчасових рекомендацій з організації протиепідемічних заходів для роботі готелів на період карантину. Відповідний документ оприлюднений на сайті відомства.
1. Всі працівники перед початком робочої зміни повинні проходити температурний скринінг. У готелі повинен бути призначений відповідальний за цей процес. Працівники з температурою вище 37,2 або ознаками респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов'язків.
2. На вході до готелю і у вестибюлях необхідно:
- розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики COVlD-19;
- організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
3. При появі симптомів респіраторного захворювання і/або підвищенні температури у відвідувача, його необхідно ізолювати в номері до прибуття карети "швидкої допомоги", яку викликає персонал готелю.
4. Дозволяється одночасне перебування відвідувачів у вестибюлі установи з розрахунку не більше однієї людини на 10 квадратних метрів площі залу обслуговування. Допуск відвідувачів і перебування в готелі (поза номером) дозволяється тільки у респіраторі або захисній масці (в тому числі саморобній), так, щоб були покриті ніс і рот.
5. Адміністрація готелю повинна не допускати появи черг к місцях можливого скупчення відвідувачів. Також у місцях потенційного скупчення відвідувачів повинне бути нанесене тимчасове маркування для забезпечення дотримання дистанції не менше 1,5 метра.
6. З метою уникнення черг при поселенні в готель повинна бути забезпечена попередня онлайн-реєстрація відвідувачів. На рецепції готелю встановлюється захисний екран між персоналом і відвідувачами.
7. У готельних закладах забороняється робота конференц-залів, фітнес і СПА-центрів готелів.
8. Харчування в готелях може бути організоване шляхом доставки їжі в номери за попереднім замовленням, або в ресторанах (кафе) готелів, тільки на відкритих майданчиках за умови дотримання відстані не менше 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами і розміщення не більше чотирьох клієнтів за столом (без урахування дітей віком до 14 років).
9. Адміністрація готелю повинна забезпечити:
- наявність не менше п'ятиденного запасу засобів індивідуального захисту та їх використання працівниками;
- постійну наявність рідкого мила, антисептиків і паперових рушників у санвузлах номерів і санвузлах загального користування. Використання багаторазових рушників заборонене;
- щогодинне вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів;
- дезінфекцію поверхонь, з якими контактують відвідувачі, у всіх громадських і службових зонах кожні 3-4 години;
- безперебійну роботу систем вентиляції;
- централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери з подальшою утилізацією;
- обмеження масових зборів працівників у закритих приміщеннях;
- тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет, і хронічні захворювання легенів).
10. Працівники готелю зобов'язані:
- регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу на три години, і після відвідин;
- утримуватися від контакту з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань;
- самоізолюватись в разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Нагадаємо, раніше міністр охорони здоров'я Максим Степанов дав пораду порушникам карантину.