Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Як відкрити кафе, яке спеціалізується на круасанах: бізнес-план

15 жовтня 2019, 06:30

Христина Коновалова

На продажу кави з круасанами можна заробити 360 тисяч грн на місяць

/ Фото: Pixabay

Одним з найперспективніших напрямків бізнесу для запуску експерти називають сектор громадського харчування. І це логічно: яким би завантаженим не був графік роботи, кожен з нас хоче і доброї кави випити, і гарячим бутербродом перекусити. Тому підприємці можуть сміливо розглядати запуск невеликої кав'ярні не тільки в столиці, але й у великих містах.

"Але важливо, щоб в новому закладі була певна родзинка. Тому що зараз є широка пропозиція закладів, де люди можуть спробувати якісну каву і смачні обіди. Але цього клієнтам може виявитися замало: багато відвідувачів хочуть отримати і певний комфорт – це може бути приємна музика, ввічливий персонал, можливість створити страву з інгредієнтів, які особливо цікавлять, і т. ін. І якщо креатив власника нового кафе виявиться цікавим для клієнтів, успіх закладу точно забезпечений", – упевнений глава Асоціації франчайзингу України Андрій Кривонос.

"Сьогодні" вирішили з'ясувати, які перспективи і ризики є у запуску невеликого кафе-круасанної в Києві.

Бізнес-план невеликого кафе-круасанної

1. Опис проекту

Відкриваємо в Києві невелике кафе-круасанну "Маленький Париж". Запропонуємо клієнтам оригінальні круасани з джемами, м'ясом, овочами (близько 10-20 видів). Ще в закладі можна буде випити чашку кави або чаю. Для цього обладнаємо 10-12 посадочних місць. Очікуємо, що нашими клієнтами виявляться "білі комірці" в обідню перерву, а також молодь і старше покоління, адже меню у нас універсальне, а чек – доступний. За розрахунками, якщо щодня 150 клієнтів придбають продукції на середній чек в 80 грн, витрати окупляться за 3 місяці.

2. Стартовий капітал

Орендуємо приміщення з капремонтом (електрика, санвузли). Оптимально – колишнє кафе, де вже встановлені мийка та витяжка. Там зробимо легкий ремонт: пофарбуємо стіни, оновимо кухню. На ремонт і меблі (вітрини, столики, стільці) закладемо 150 тис. Ще на 200 тис. придбаємо б/у спецобладнання і посуд: холодильники, печі, кухкомбайн, кавоварку, сковорідки, тарілки. Пара ноутбуків, мобілок, сейф, МФУ, касовий апарат, канцтовари, сигналізація, відеокамера коштуватимуть 120 тис. Важливо врахувати 100 тис. грн для стартового обсягу інгредієнтів, щоб забезпечити кафе круасанами і кавою-чаєм.

Всього: 570 тис. грн

3. Поточні витрати

Оренда приміщення (60 кв. м) на Дружби народів коштуватиме 21 тис. грн. На ЖКП, мобзв’язок, інтернет, сигналізацію закладемо 8 тис. грн (взимку). В команді будуть через день працювати 2 продавці-касири (600 грн/зміна) і 2 пекарі-технологи (1000 грн/зміна). Прибиральниця і бухгалтер отримають по 8 тис. грн. Підприємець буде адміністратором (10 тис. грн). На покупку канцтоварів та миючих закладемо ще 6 тис. грн.

Всього: 109 тис. грн на місяць

4. Маркетинг, реклама

Потрібен сайт-візитка. Там розмістимо фото кафе-круасанної, меню з цінами і контакти. На створення сайту, річний домен і хостинг піде 10 тис. грн. Розповімо про кафе в соцмережах: створимо сторінки, запостивши акції, фотозвіти, новини. На рекламу (штендер, вивіска, візитки, флаєри) закладемо 20 тис. грн: їх будемо роздавати поруч з кафе.

Всього: 30 тис. грн на старті і 1000 грн на місяць

5. Окупність проекту

За оцінками експертів, націнка на круасанах составить 30-200% залежно від начинки. Адже виріб відрізняється за вагою: круасан з джемом – 70 г, з шинкою – 120 г. На старті будемо випікати до 60-80 кг на день. Тобто 10-20 видів круасанів – це близько 500-800 готових виробів. У перспективі, виходячи з потоку клієнтів, можна збільшувати виробництво.

Середній чек складе 80 грн. Тобто, якщо щодня до нас зайдуть 150 осіб, на місяць отримаємо 360 тис. грн. Мінусуємо 20 тис. (Мінімум для підтримки продзапасів), залишається 340 тис. грн. Віднімемо поточні (109 тис.) і рекламні (1000) витрати (всього 110 тис.), залишається 230 тис. грн. З урахуванням стартових (570 тис.) І маркетингових (30 тис.) витрат (всього 600 тис.) проект окупиться за 3 місяці.

Пишемо меню під клієнтуру

Наш бізнес-план запуску кафе-круасанної в Києві проаналізував керівник секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрій Забловський. Експерт вважає: ця бізнес-модель цілком життєздатна, але потрібно чітко прорахувати сценарії розвитку подій, щоб грошей вистачило для вирішення різних форс-мажорів.

"Важливо уважно вивчити розташування майбутнього кафе-круасанної. Це має бути жваве і прохідне місце – наприклад, поруч з метро, ​​в центрі, біля нових житлових масивів, торгово-розважальних або бізнес-центрів", – рекомендує Забловський.

До того ж, експерт радить опрацювати майбутню клієнтуру закладу.

"Якщо клієнтами загалом будуть родини з дітьми – то, відповідно, можна прикрасити кафе в яскравих тонах, а в меню запропонувати безліч солодких начинок. Ну а якщо на обід в кафе-круасанну планують приходити "білі комірці", краще зосередитися на м'яких смаках чаїв і ситних перекусах з круасанів. Такий індивідуальний підхід допоможе забезпечити закладу високий потік клієнтів", – впевнений Забловський.

В тренді
Пенсії, ціни, кредити: що змінилося за тиждень

На його думку, перед запуском кафе слід звернути увагу на розташування конкурентів.

"Одна справа, якщо поруч розташовані заклади громадського харчування формату швидкого харчування, на кшталт морозива, вареної кукурудзи або соків. Тоді голодні кияни завжди віддадуть перевагу кафе-круасанній цим крамничкам. Але зовсім інша ситуація, якщо поруч розташовані ресторанчики з азіатською, італійської або українською кухнею. Їхній чек, звичайно, може бути вищий або близький до нашої бізнес-моделі. В цьому випадку слід розробляти програми лояльності і забезпечувати заклад постійним потоком клієнтів", – впевнений Забловський.

Що ж може забезпечити високий попит в кафе? Наприклад, класичні "щасливі години", коли можна замовити дві страви за ціною однієї. Або отримати пристойну знижку на обід в день народження. Як варіант, можна розробити картку з накопичувальною системою знижок.

"Будь-які методи лояльності, коли клієнт бачить, що власник закладу дбає про його смаки та інтереси, привернуть відвідувачів в це кафе знову і знову", – каже Забловський.

Працюємо легально і чесно

Українці завжди були небайдужі до французького стилю, зокрема – моди і кухні. Тому кількість кафе-круасанних в наших містах стабільно зростає. Але якщо підприємці прагнуть не втратити тренд і хочуть також запустити свій заклад, важливо до цього питання підійти серйозно, зокрема з правової точки зору, попереджають юристи.

Важливо пам'ятати: будь-яка підприємницька діяльність здійснюється суб'єктами господарювання – юридичними або фізичними особами – підприємцями.

"Але відкриття окремої юрособи не завжди виправдовує витрати часу і коштів, тому для початкового етапу ведення власного бізнесу реєстрація як фізособи-підприємця послужить найптимальнішим варіантом", – пояснює юрист адвокатського об'єднання "А.Д.ХОК" Євген Зимненко.

З його слів, процедура реєстрації в органах податків і зборів триває не більше 24 годин, а можливість зробити таку поведінку на сайті Міністерства юстиції в режимі онлайн – одна з найпривабливіших опцій, доступних кожному з підприємців.

"Це тим паче важливо, що люди не люблять простоювати в чергах і стикатися з бюрократією, коли йдеться про оформлення документів. Але на практиці все не так страшно: за належного підходу отримати потрібну документацію швидше, ніж могло б здаватися", – уточнює Зимненко.

Серед важливих документів, які муситимете оформити перед запуском кафе-круасанної, можна виділити наступні: договір оренди приміщення, договір про погодження розміщення зовнішньої реклами, договір про реєстрацію касового апарату, медичні книги працівників, санітарні правила та санітарний журнал, а також документи виробника чи постачальника на продовольчі товари та/або обладнання.

"Особливу увагу потрібно звернути на документацію, що стосується продукції. Зокрема, йдеться про товарно-транспортні накладні, копії гігієнічних висновків з печаткою суб'єкта підприємницької діяльності, від якого отримано товар або сировину; документи, що підтверджують їню якість. Ця документація має зберігатися з метою уникнути непорозумінь під час проведення перевірок держструктурами", – каже Зимненко.

Вибираємо варіанти виробництва

Бізнес-аналітик Андрій Кривонос вважає, що запуск кафе-круасанної є актуальним, оскільки бутерброди, ватрушки, коржики та інші хлібобулочні вироби завжди посідають основні позиції в меню українців.

"Усереднений формат між кафе і кондитерською класично приречений на успіх: наші громадяни люблять у вільну хвилинку зайти в кафе і замовити чай з булочкою. Є маса виробників, які пропонують майже готову продукцію, яку можна доготовляє в закладі і пропонувати клієнтам. Інший шлях – пошук кваліфікованих кухарів і технологів, які зможуть приготувати для замовників свіжі і смачні круасани. Який би з варіантів власник нового кафе не вибрав як бізнес-модель, якщо продукція буде дійсно якісною, клієнти обов'язково будуть повертатися", – впевнений Кривонос.

Відкриття круасанної цікаве і своїм універсальним форматом, адже якщо в майбутньому клієнти втомляться від французької випічки, наявні виробничі потужності дозволяють спокійно перейти на варіанти виготовлення інших хлібобулочних виробів – піци, торти, фітнес-хліб і т. ін.

"Можна експериментувати і з начинками в самих круасанах. У кожного клієнта свій смак, тому можна запропонувати сформувати свій круасан з наявних у наявності інгредієнтів. Хоча це й ризиковий підхід, тому що комусь може здатися його вибір несмачним. Але хтось може і полюбити можливість вибору, оскільки саме в цей момент людина віддасть перевагу з'їсти круасан з начинкою з сиру зі шпинатом, а завтра – зі сливовим джемом. Такий індивідуальний підхід явно оцінять клієнти, що в підсумку може збільшити відвідуваність", – говорить Кривонос.

У цьому бізнесі ключові ризики пов'язані з людським фактором, тому важливо бути впевненим в партнерах. Тобто бажано мати власне приміщення, а не орендоване; гарненько перевірити репутацію постачальників; брати персонал за рекомендаціями і т. д.

Нагадаємо, раніше Гетманцев анонсував боротьбу з бізнесом, який маскується під ФОП. Нардеп також повідомив, що зараз розглядаються різні варіанти виходу з ситуації, що склалася: використовувати тільки адміністративні процедури або внести зміни в податкове законодавство, щоб не породжувати низку податкових суперечок.

В Україні вже кілька місяців активно обговорюється тема ймовірного підвищення податків для IT- "спрощенців" – працівників сфери інформаційних технологій, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці. До слова, новини "Сьогоднія" також розбиралися, як заробляють айтішники в Україні:

Реклама

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...