Український бізнес виграє від Дня всіх закоханих, але не настільки, як напередодні Нового року або Всесвітнього жіночого дня. Про це в коментарі сайту "Сегодня" розповів економічний експерт Тарас Загородній.
За його словами, це свято охоплює невеликий сегмент покупців.
"Це свято трохи схоже на 8 березня. Але я не думаю, що воно настільки масове і прибуткове для бізнесу, як Всесвітній жіночий день. 8 Березня Вітаємо всіх жінок. Тут же – певна категорія, певний сегмент. Дохід є, але невеликий", – говорить Загородній.
Як вважає експерт, в першу чергу, в цей день виграє ресторанний бізнес і сегмент подарунків.
"До середнього чеку плюс 15 – 20% точно існує в цей день. Це ресторанний бізнес, подарунки, кондитерка", – додає експерт.
Нагадаємо, раніше сайт "Сегодня" розповів про те, що українці купують на День закоханих. До Дня святого Валентина громадяни України шукають композиції з моху, штучні шуби і наручні годинники.
Журналісти "Сегодня" також з'ясували де і за скільки можна провести святковий вікенд зі своєю половинкою. Читайте про це в матеріалі: "Тур для закоханих: від Верони до Карпат".