Акції компанії Facebook впали на 8,3% після того, як найбільший рекламодавець Unilever Plc. приєднався до бойкоту реклами в соцмережі. Це зменшило статок засновника соцмережі Марка Цукерберга на 7,2 млрд доларів. Раніше бізнесмен виступив проти того, щоб соцмережі оцінювали достовірність висловлювань користувачів.
Ще з 17 червня активісти відразу декількох громадських організацій закликали бренди відмовитися від реклами на Facebook. Соцмережу звинувачували в тому, що вона недостатньо бореться з підбурюванням проти протестуючих, расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів. Як повідомляє The Bell, активісти зажадали, серед іншого, щоб Facebook посилив модерацію скарг на цькування і переслідування, автоматично видаляв рекламу, що розпалює ненависть, і модерував закриті екстремістські групи.
До бойкоту Facebook приєдналося більше 10 найбільших компаній, пише Bloomberg:
- Unilever Plc;
- Coca-Cola Co.;
- Honda Motor Co.;
- Hershey Co.;
- Diageo Plc;
- PepsiCo;
- Verizon Communications Inc.;
- Levi Strauss & Co.;
- Diamond Foundry Inc.;
- Patagonia Inc.;
- Ben & Jerry's Homemade Inc.;
- Viber;
- The North Face;
- REI;
- Upwork Inc.;
- Eileen Fisher Inc.
Бойкотують Facebook не тільки самі бренди, але й агентства, які з ними працюють. Так, одне з великих рекламних агентств розіслало понад 50 своїм клієнтам повідомлення із закликом підтримати акцію і відмовитися від реклами в соцмережі. 26 червня вартість Facebook впала на 8,3%, або на 56 млрд доларів. Статок Цукерберга, який Bloomberg розраховує в режимі онлайн, автоматично зменшився до 82,3 млрд доларів.
Facebook намагається домовитися з рекламодавцями: найбільшим з них компанія направила лист, в якому повідомила про зроблені кроки щодо боротьбі з контентом, який розпалює ненависть, пише The New York Times. Поки він не приніс ефекту, але багато брендів готові повернутися на платформу, якщо вона перегляне свою контент-політику, додає видання.
Також Цукерберг оголосив, що Facebook буде супроводжувати всі пости, присвячені виборам в США, посиланням на новий інформаційний центр для виборців.
Нагадаємо, раніше Facebook заявив, що почне вказувати країну походження для деяких повідомлень, пов'язаних з виборами, в спробі боротьби з політичною дезінформацією.
При цьому протести у США, які до середині червня пішли було на спад, знову поновилися. Причина – чергове вбивство поліцейськими темношкірого громадянина: