Рекламодавці бойкотують Facebook: Цукерберг збіднів на 7 млрд доларів

29 червня, 12:36

Ксенія Капустинська Ксенія Капустинська

Активісти закликали бренди відмовитися від реклами в соціальній мережі

Акції компанії Facebook впали на 8,3% після того, як найбільший рекламодавець Unilever Plc. приєднався до бойкоту реклами в соцмережі. Це зменшило статок засновника соцмережі Марка Цукерберга на 7,2 млрд доларів. Раніше бізнесмен виступив проти того, щоб соцмережі оцінювали достовірність висловлювань користувачів.

Реклама

Ще з 17 червня активісти відразу декількох громадських організацій закликали бренди відмовитися від реклами на Facebook. Соцмережу звинувачували в тому, що вона недостатньо бореться з підбурюванням проти протестуючих, расизмом, ненавистю і дезінформацією напередодні майбутніх президентських виборів. Як повідомляє The Bell, активісти зажадали, серед іншого, щоб Facebook посилив модерацію скарг на цькування і переслідування, автоматично видаляв рекламу, що розпалює ненависть, і модерував закриті екстремістські групи.

До бойкоту Facebook приєдналося більше 10 найбільших компаній, пише Bloomberg:

  • Unilever Plc;
  • Coca-Cola Co.;
  • Honda Motor Co.;
  • Hershey Co.;
  • Diageo Plc;
  • PepsiCo;
  • Verizon Communications Inc.;
  • Levi Strauss & Co.;
  • Diamond Foundry Inc.;
  • Patagonia Inc.;
  • Ben & Jerry's Homemade Inc.;
  • Viber;
  • The North Face;
  • REI;
  • Upwork Inc.;
  • Eileen Fisher Inc.

Бойкотують Facebook не тільки самі бренди, але й агентства, які з ними працюють. Так, одне з великих рекламних агентств розіслало понад 50 своїм клієнтам повідомлення із закликом підтримати акцію і відмовитися від реклами в соцмережі. 26 червня вартість Facebook впала на 8,3%, або на 56 млрд доларів. Статок Цукерберга, який Bloomberg розраховує в режимі онлайн, автоматично зменшився до 82,3 млрд доларів.

Читайте також: Марк Цукерберг відзначає 36-річчя: ТОП-10 цікавих фактів про главу Facebook

В тренді
Україна різко наростила імпорт: аналітики розкрили цифри
Реклама

Facebook намагається домовитися з рекламодавцями: найбільшим з них компанія направила лист, в якому повідомила про зроблені кроки щодо боротьбі з контентом, який розпалює ненависть, пише The New York Times. Поки він не приніс ефекту, але багато брендів готові повернутися на платформу, якщо вона перегляне свою контент-політику, додає видання.

Також Цукерберг оголосив, що Facebook буде супроводжувати всі пости, присвячені виборам в США, посиланням на новий інформаційний центр для виборців.

Нагадаємо, раніше Facebook заявив, що почне вказувати країну походження для деяких повідомлень, пов'язаних з виборами, в спробі боротьби з політичною дезінформацією.

При цьому протести у США, які до середині червня пішли було на спад, знову поновилися. Причина – чергове вбивство поліцейськими темношкірого громадянина:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти