Виручка китайської компанії ByteDance, якій належить додаток TikTok, що входить в топ найпопулярніших, у першому кварталі 2020 року зросла до 40 млрд юанів (5,64 млрд доларів). Як підрахувало агентство Reuters, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року виручка компанії зросла на 130%.
До того ж, зі слів джерела на ринку, поточного року ByteDance розраховує збільшити виручку до 200 млрд юанів. Основну частину приносить реклама в Китаї, зокрема в новинному зібранні Jinri Toutiao і китайському аналогу TikTok – Douyin, а не в самому TikTok, відзначили джерела агентства.
До появи ByteDance головними гравцями китайського рекламного ринку були компанії Alibaba, Baidu і Tencent. У першому кварталі ринок виріс на 1,9% – до 121,2 млрд юанів. Джерела агентства розповіли, що, за останніми оцінками, вартість ByteDance становить 95-140 млрд доларів.
Нагадаємо, вимушений карантин через глобальну пандемію коронавірусу, що викликає хворобу COVID-19, змусив багато компаній перевести своїх співробітників на віддалений режим роботи. Раніше новини "Сьогодні" зібрали список ТОП-10 додатків для віддаленої роботи на карантині.
А в Харкові тим часом створили мобільний додаток для допомоги медикам: