Українці суттєво знизили витрати на купівлю одягу та взуття через зростання курсу долара, пише "Капитал".
"Найчастіше покупці стали економити на кількості товарів. Якщо раніше вони могли купити відразу кілька речей з однієї товарної категорії, наприклад, сукні, то тепер кількість одиниць однієї товарної категорії в замовленні менше. Крім того, українці стали менше купувати товари не першої необхідності, наприклад, браслети, косинки, обручі та інші аксесуари", – повідомив директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Павло Левчук.
За оцінками аналітиків ринку, за останні 2 місяці ціни піднялися у 80-90% асортиментного ряду цієї групи товарів. У той же час їх цінники збільшилися мінімум на 10-15%, максимум – на 40%, а іноді і більше.
Однак, незважаючи на негативні тенденції, розмір середнього чека у продавців одягу та взуття цієї осені збільшився.
"Середній чек зараз зростає з трьох причин. По-перше, продаються більш дорогі сезонні речі: куртки, пальто, черевики, шуби, а не сукні, косинки і шльопанці, як навесні і влітку. По-друге, вартість товарів зросла порівняно з минулим роком, насамперед через зростання курсу долара. І, нарешті, кількість товарів в замовленні у онлайн-продавців останнім часом збільшилася – оцінивши зручність покупки одягу або взуття в інтернеті, один клієнт вже починає замовляти речі не тільки собі, а й усім членам своєї родини", – вважає Левчук.
Головним трендом 2014 директор з маркетингу LeBoutique вважає збільшення довіри українців до онлайн-гравців з продажу одягу та взуття. Досягти цього вдалося за рахунок того, що покупцям надали можливість повертати речі, розмір і колір яких їм не підійшов, вважає фахівець.
Нагадаємо, девальвація гривні цієї осені досягла 100%. Через зростання курсу долара дорожчають не тільки імпортні товари, а й вітчизняні.