Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Чому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних машин старше 5 років: названі причини

12 жовтня 2018, 13:51

Дмитро Дубенський

Скандальні правки до законопроекту №8487 з'явилися для зриву голосування, впевнений Олег Назаренко

Фото: Pixabay

Фото: Pixabay

Велику кількість поправок до законопроекту №8487 направлено на спробу зірвати ухвалення цього документа і заблокувати питання врегулювання проблеми з розмитненням імпортних вживаних авто, які завозяться в Україну. Таку думку сайту "Сегодня" висловив експерт, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, коментуючи поправки до законопроекту №8487.

Нагадаємо, проект рішення Верховна Рада ухвалила в першому читанні, а в поправках до законопроекту пропонується оподатковувати все старі транспортні засоби, починаючи з мотоциклів і закінчуючи автобусами, а не тільки так звані "євробляхи".

"На жаль, всі правки до цього документу націлені на те, щоб зробити абсурдним сам проект рішення, і щоб його в результаті не прийняти. Було подано 156 правок, і з них я не бачив жодної нормальної. Всі вони задумані для того, щоб заблокувати законопроект. Причина блокування – небажання знижувати податки. Є "євробляхи"-бізнесмени, є корупційні чиновники, які їх покривають і кожен день заробляють величезні гроші на ввезенні старих авто. Як тільки законопроект приймуть, податок знизиться і розмитнення буде, наприклад, умовно кажучи, становити 1 тис. євро, зрозуміло, що українці понесуть гроші в бюджет, а не до "євробляхерів"-бізнесменів, які зараз беруть за свої послуги 900-1500 євро", – пояснив він.

Назаренко додав, у Верховній Раді будуть нові спроби перешкодити ухваленню законопроекту №8487, "щоб податки залишилися на старому рівні", а непрозорі схеми з імпорту вживаних іномарок збереглися.

"Більш того, скажу ще одну цікаву річ: з 1 січня закінчується дія пільгового ввезення автомобілів (згідно закону №1389 Роберта Горвата). Тобто до цього залишилося буквально 2,5 місяця. А тепер цифри: за минулий рік було ввезено й офіційно розмитнено 57 тисяч вживаних авто; за 9 місяців цього року завезли в Україну й офіційно розмитнили вже 74 тис. вживаних авто. Тобто "євробляхи"-бізнесмени втрачають своїх клієнтів. За вересень, за моєю інформацією, завезли офіційно ще близько 15 тис. машин. З огляду на те, що термін дії пільгового ввезення закінчується, зараз ще більше почнуть завозити вживаних машин. Думаю, більше 100 тис. буде завезено (за підсумками року). Якщо не продовжать пільги Горвата, а їх не збираються продовжувати, і водночас заблокують законопроект №8487, а з нового року НЕ буде зниження ставок, то така велика кількість покупців вживаних іномарок через великий попит на такі авто перейде до "євробляхерів"-бізнесменів", – сказав експерт, спрогнозувавши недоотримання надходжень до держбюджету за такого розвитку подій.

Реклама

Назаренко зазначив, що деякі парламентарії не підтримували при голосуванні зниження ставок податку, а потім почали проявляти активність щодо внесення правок, саме для затягування розгляду проекту рішення в сесійній залі і зриву прийняття законопроекту №8487.

Як повідомлялося, законопроект №8487 Верховна Рада схвалила в першому читанні влітку цього року. У поправках до проекту рішення пропонується оподатковувати всі старі транспортні засоби, починаючи з мотоциклів і закінчуючи автобусами.

При цьому, наприклад,якщо автомобіль на бензині з двигуном 2200 см³ і йому пішов шостий рік від дати виробництва, платіжка від фіскальної служби автовласникові прийде на суму 660 гривень. І щороку цифра буде більше. Так, на сьомий рік це буде вже 1320 грн.

Водночас машина на дизелі з ще більшим об’ємом двигуна стане зовсім невигідною. Так, десятирічне авто з об'ємом двигуна 3000 см³ обійдеться власнику в 9000 грн щороку. З двигуном на 1000 см³ – 3000 грн. З огляду на те, що середній вік автомобілів в Україні 20 років, цифри в платіжках будуть набагато серйозніші: за стару машину на бензині, якій 19 років, з двигуном 1300 см³ господареві авто доведеться щороку платити 10 920 грн.

Реклама

У свою чергу деякі експерти критикують ці правки, зазначаючи, щов разі їх прийняття законодавча ініціатива буде відчутно бити по кишені більшості автовласників.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...