Поради підприємцям-початківцям: як досягти високих результатів в продажах

Кожен етап спілкування з клієнтом повинен закінчуватися угодою

Фінансовий успіх будь-якої компанії залежить від рівня продажів їх товарів або послуг . І тут не обійтися без грамотних менеджерів – продажників , які є обличчям і репутацією бізнесу . Адже саме з цими фахівцями найчастіше доводиться спілкуватися левової частки клієнтів . У зв'язку з цим , черговий матеріал рубрики " Поради підприємцям-початківцям " присвячений секретам зростання продажів в компанії . І допоможе нам в цьому керівник департаменту продажів медійної реклами Міжнародного центру інтернет – торгівлі Allbiz Анна Даценко .

Професія продавця – унікальна професія . Вона об'єднує в собі , психологію , спеціалізовані знання продукту , який фахівець продає , і навіть менеджмент . Звичайно , розуміння безпосередньо техніки продажів дуже важливо , але часто не воно є основним . Людина , котра опанувала продажу , відчуває себе впевнено не тільки в професійному плані , але часто і в особистісному спілкуванні . Від управління часом і вміння грамотно і ясно розмовляти до управління емоціями – в продажах важливо все .

Реклама

Нижче наведемо поради , які завжди корисні новачкам , які приходять будувати кар'єру в продажах .

Потрібно зрозуміти, якого результату хочеться досягти

Перш , ніж підняти трубку для здійснення першого дзвінка або перед вашою зустріччю , продавець повинен чітко розуміти , чим закінчиться розмова . Інакше дія марна . Результатом першого контакту з клієнтом може бути не обов'язково виставлений рахунок і отримана оплата ( хоча і таке буває ) . Основна мета першого контакту – це увагу клієнта , отримання зацікавленості до вашої пропозиції і чітка домовленість про наступний крок .

Реклама

Кожен етап спілкування з клієнтом повинен закінчуватися угодою . Угода – це певна дія. Але не менеджера , а клієнта . Варто домовитися з клієнтом про те , що за підсумком переговорів він що – небудь зробить . Це може бути домовленість дати відповідь певного числа в певний час , призначення зустрічі , домовленість про те , що менеджер запропонує на загальних зборах у директора вашу пропозицію . Важливо , щоб не тільки менеджер , але і потенційний клієнт докладали зусиль .

Завдання продажника – не " впихнути " продукт , а вирішити проблему клієнта

Якщо продажник не розраховує на довгострокову співпрацю , ні в якому разі не можна " напарювати " товар або послугу ! " Напарити " – запропонувати щось , що не підходить . Це одноразова дія , яка не допоможе побудувати відносини з клієнтами і не зможе вирішити завдання клієнта . Можливо , один раз вийде провернути це діло , але наступного разу клієнт , зрозумівши , що його обдурили , піде . А якщо він залишиться незадоволений , то можливі негативні відгуки в перспективі можуть коштувати компанії набагато дорожче одноразового продажу .

Реклама

Варто навчитися бути в ролі менеджера із закупівлі на стороні клієнта. Тоді в відповідальності закупівельника виконання певного KPI (ключові показники ефективності – Авт.). Якого? Потрібно ставити питання. Багато слухати. Уточнювати. За допомогою відкритих питань реально з'ясувати, які завдання стоять перед клієнтом і запропонувати їх рішення за допомогою пропонованого продукту. Важливо стати для клієнта довіреною особою, експертом, людиною, за допомогою якої він зможе вирішити свої завдання – як професійні, так і особисті (наприклад, отримати підвищення, бонус або просунутися по кар'єрних сходах).

Не потрібно вирішувати за клієнта

Хороший менеджер з продажу перш, ніж зробити дзвінок, уважно вивчає інформацію про клієнта і готується. Це однозначно правильно і потрібно робити завжди. Однак в результаті таких дій менеджер часто допускає і найголовнішу помилку – вирішує за клієнта, який варіант продукту вибрати і який бюджет клієнт може виділити на угоду. Далі в розмові менеджер підсвідомо підштовхує клієнта до того варіанту, який він заздалегідь для себе прийняв. Тим самим сильно обмежуючи свої можливості продажу. Вирішувати за клієнта – це помилка! Краще зробити, як мінімум, три варіанти комерційної пропозиції. Описати переваги кожного з них. Якщо клієнт почне сумніватися, він уточнить, а менеджер порадить. Експерти, які займаються поведінкової психологією, радять робити один варіант пропозиції максимально розширеним по опціях і, отже, найдорожчим – тоді інші на його тлі будуть виглядати раціональними і виправданими з бюджету.

Важливо знати свій продукт досконально

Всі плюси і всі мінуси . Треба вивчити інформацію про аналогічну продукцію конкурентів . Компанія, що пропонує товар або послугу – не монополіст і , відповідно , повинна розуміти , що відділ продажів конкурента не дрімає . Тому не завадить поважати продукт конкурента і ніколи не відгукуватися про нього погано . Однак треба вміти донести до клієнта переваги саме своєї пропозиції .

Корисно посміхатися на тому кінці дроту

Повірте , це відчувається . Кожному з нас набагато приємніше вести діалог з людиною позитивним , впевненим у собі . Створюється враження , що ось він той , який знає , що клієнту потрібно і як цього досягти . Але ні в якому разі ми не повинні викликати жалість і вже тим більше не можна випрошувати ! Продукт компанії цінний для розуміє клієнта . І якщо у менеджера ексклюзивна пропозиція , вона дійсно буде потрібна клієнту тут і зараз . Інакше складно пояснити , навіщо менеджер продає цей продукт , адже часи примусової праці давно позаду .

Треба балансувати, проявляючи і наполегливість, і терпіння

На різних ринках рішення про купівлю приймається в різні терміни . Для деяких В2В ринків може знадобитися від кількох тижнів до півроку . І весь цей час продавець повинен тримати руку на пульсі і розуміти , де зараз знаходиться його пропозиція і на якому етапі прийняття рішення .

Відмов не існує

Не треба приймати відмови клієнта на свій рахунок . Насправді відмов немає ! Є заперечення , з якими продавець поки не навчився справлятися .

Підготуйте 30 варіантів відповідей на заперечення " Дорого " , роздрукуйте , повісьте на видне місце . Щоранку в парі з колегою по черзі скажете ви один одному " дорого " і відповідайте по черзі . І так до тих пір , поки тридцять шаблонів надходження відповідей не запишуться в вашу підкірку .

Варто постійно розвиватися

У наш час самостійною освітою нікого не здивуєш . Відео – уроки , конференції , майстер – класи , тренінги , література – все це можна знайти в інтернеті . Тому варто займатися саморозвитком . А ще краще , коли в компанії є можливості і інструменти навчання , які сприяють професійному зростанню .

Так що не можна бути менеджером зі збуту , який вважає , що " я вже і так все знаю " . Їх і так достатньо. Краще бути " менеджером – чомучкою ".

І в ході навчання важливо засвоїти такий кейс . Ті новачки , яким цікаво розвиватися , вбирають інформацію і постійно практикують , відточують вивчене щодня на практиці і , як наслідок , показують високий фінансовий результат вже в другій місяць роботи після адаптації . Ті , хто " і так все знає " , результату , на жаль , не показують .

Треба включати аналітичні можливості

Не завадить завести звичку щодня аналізувати свою роботу в такому ключі : " що вийшло ? що не вийшло ? що б я зробив інакше ? " . Треба чесно відповідати на ці питання . П'ять хвилин щоденного аналізу дає розуміння , де менеджер не допрацьовує і що треба змінити , і це в довгостроковій перспективі принесе відмінні плоди . Причому цю звичку з роботи варто перейняти в цілому на весь день . Адже розуміння , що було зроблено в кожен конкретний день і як це наблизило людину до мети , дасть відмінний поштовх до розвитку .

Замість післямови:

Треба налаштуватися на успіх ! Не можна опускати руки після перших відмов . Важливо постійно вчитися і практикуватися . А ще працювати над помилками . І чітко розуміти свою мету . А , головне , постійно працювати, працювати, працювати !

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63471.19

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3084

Litecoin (LTC)

83.05

Ripple (XRP)

0.52

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти