Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Україну обсіли китайські товари: що робити в гарантійному випадку

4 листопада 2019, 08:11

Інтернет-магазини нерідко відмовляються забирати товар на ремонт або затягують процедури

Поки українці виїжджають працювати до Китаю, вітчизняний ринок обсіли товари з Китаю. Більшість віддає перевагу саме їм, тому що і ціна приваблива, і начебто є гарантія. Але чи завжди вона працює? Що робити, якщо техніка відмовила, а ремонтувати її не хочуть?

Світлана в розпачі – її дев'ятирічний син два роки відкладав кишенькові гроші на електричний самокат. Зібрав цілих шість тисяч гривень. Бажану іграшку придбали в інтернет-магазині. Але чек не дали – тільки гарантійний талон.

"Дитина проїздила буквально два тижні. Вийшов на вулицю, натиснув клавішу старт, поїхав, але зупинився і далі рух неможливий був", – розповідає Світлана.

Коли двоколісний транспорт поставили на підзарядку, він зайнявся.

"Вся квартира була в диму, в дуже їдкому диму", – згадує Світлана.

Читайте також: В українських магазинах продають контрабандну техніку

Жінка повезла самокат до сервісу. І ось вже півтора місяця чекає на ремонт. Новини "Сьогодні" спільно з експертом із захисту прав споживачів Максимом Несміяновим вирушили розбиратися. Адже за законом повернути вже справний самокат в сервісі мали через 14 днів.

"Ми бачимо явне порушення закону про захист прав споживача. Покупця обмежили у доступі до інформації і він не бачить, хто його обслуговує. Магазин повинен мати куточок споживача із суб'єктом господарської діяльності", – зазначає експерт.

Продавці зізнаються: товар китайського виробництва частково не адаптований до українських електромереж.

"Суцільні порушення тут. Якщо фіскальний чек не дали, треба було розвертатися і йти", – говорить експерт.

Власник магазину пояснює: ремонт затримали, тому що нібито чекали на нову деталь.

"Якби товар був новий, я його замінив би, я так і роблю. А товар був пошкоджений. Фабрика не забирає ушкоджений товар".

Коли експерт запитує, де проводиться ремонт, виявляється, що самокат ремонтують в Одесі. А це означає, що повернути товар фабриці-виробнику вже не вийде – сталося втручання третіх осіб. Адже продавець відправив товар не до офіційного сервісного центру.

Але не зважаючи на це, врешті-решт, продавці погодилися повернути гроші за несправний самокат.

Нагадаємо, страхові компанії пропонують українцям послугу – убезпечити свої гаджети від крадіжок і пошкоджень . Фахівці відзначають, що застрахувати можна будь-яку техніку – від телефонів і ноутбуків до навушників.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...