Авіабудування і космічна галузь України, незважаючи на жорстку конкуренцію і брак грошей, активно розвиваються.
"Всі екіпажі, які літають на Міжнародну космічну станцію, літають за допомогою систем управлінь, зроблених в Україні", – розповідає Едуард Кузнєцов, заступник гендиректора Національного космічного агентства.
Десятки міжнародних програм, запуски сотень ракет, найбільші в світі конструкторські бюро – все це працює, незважаючи на більш ніж скромне фінансування.
І космічні підприємства України не чекають, коли економіка дозволить виділяти більше, а знаходять замовлення за кордоном. Створюють нові робочі місця і залучають близько чотирьохсот мінімальних підприємств. Плани грандіозні: вже будується спільний з Канадою космодром.
Своїх робочих обсягів, а також обороти не зменшує і ДП "Антонов".
Підприємство в найближчі п'ять років планує випустити мінімум 70 літаків. Серед них і нова модифікація Ан-132-Д, яка зацікавила Саудівську Аравію, малий транспортник Ан-178 і, можливо навіть пасажирське судно.
Раніше стали відомі подробиці угоди Boeing з "Антоновим".
Нагадаємо, секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов вважає, що Державне космічне агентство України має стати потужною проектною установою, а не посередником між державним бюджетом та галузевими підприємствами.
Читайте також: