На Крюківському вагонобудівному заводі тривають роботи по остаточному складаннюлокомотивів General Electric TЕ33AC, доставлених в Україну з США. Закуплено нове обладнання для фарбування , а на кабіни американських тепловозів вже приміряли склопластикові маски – обтічники українського виробництва , які будуть встановлюватися на металеві корпуси . Про це пишеЦТС з посиланням на інформацію КВСЗ.
Перший локомотив з порта Чорноморськ на Крюківський вагонзавод був доставлений у вересні, ще сім – 2 жовтня. Для відправки одночасно семи тепловозів до складу в поїзда були включені 25 порожніх зерновозів . Тепловози доставлялися на КВБЗ з відключеними гальмами , а тому вагони – зерновози з включеними гальмами повинні були забезпечити поїзду необхідне гальмування .
За словами керівника ПАТ УЗ Євгена Кравцова , в листопаді перші вісім тепловозів General Electric Evolution " Тризуб " вже будуть працювати на українських залізницях .
Нагадаємо , що в кінці вересня УЗ представила новий логотип і оновлені корпоративні кольори . Тепер весь новий рухомий склад буде отримувати новий візуальний стиль .
В лютому Україна і американська General Electric підписали угоду на мільярд доларів.General Electric Transportation поставить " Укрзалізниці " до 200 локомотивів і модернізує 75 локомотивів залізничного відомства . Весь проект обійдеться " Укрзалізниці " в 1 млрд доларів і розрахований на 15 років .
За словами виконуючого обов'язки глави УЗ Євгена Кравцова, партія локомотивів, яку готує американська компанія , буде найбільшою в історії України . Він висловив упевненість , що вже в найближчі роки " Укрзалізниця " зможе оновити весь тяговий рухомий склад.
Детальніше про угоду читайте на сайте "Сегодня" в матеріалі "Угода на 1 млрд доларів з General Electric: чому Україна не побудує свої локомотиви".