Мінінфраструктури планує відкрити повну навігацію на Дніпрі вже з 1 червня

28 травня, 23:02

Вікторія Подолянець Вікторія Подолянець

Дострокове відкриття повної навігації стало можливим завдяки швидкому завершенню капремонту Канівського судноплавного шлюзу

В Україні, де планують реалізувати масштабний проект, який з'єднає Балтійське море з Чорним, навігацію на Дніпрі відкриють на десять днів раніше, ніж планували – 1 червня, повідомили в пресслужбі Міністерства інфраструктури.

Реклама

Цьому сприяло дострокове завершення капітального ремонту Канівського судноплавного шлюзу, який забезпечили міністерство і "Укрводшлях". Таку заяву зробив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час інспекції Канівського судноплавного шлюзу 28 травня.

"Судноплавні шлюзи Дніпровського каскаду було побудовано понад 50 років тому. Ще з 90-х проведення їх капітального ремонту відкладалося через брак державних коштів. Рішення про ремонт Канівського шлюзу було прийнято в 2018-м, але роботи не проводили у встановлені терміни. Тільки після втручання міністерства і заміни керівництва "Укрводшляху" ми знайшли можливість завершити капремонт. І навіть на 10 днів швидше запланованої дати – 1 червня буде відкрита вся навігація", – сказав Криклій.

Він наголосив на важливості якнайшвидшого прийняття закону "Про внутрішній водний транспорт", який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов'язані з утриманням, ремонтом і модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі.

"Для утримання шлюзів в належному стані законопроектом 1182-1-д передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів. З цього фонду буде фінансуватися утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення та охорона судноплавних гідротехнічних споруд", – пояснив міністр.

В тренді
Витрати на навчання: Мінфін показав, у скільки країні обходиться один школяр
Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що прийняття закону "Про внутрішній водний транспорт" може стимулювати прихід в Україну іноземних інвесторів з Євросоюзу.

Нагадаємо, проект по відновленню річкового шляху Е-40, що зв'язує Балтійське і Чорне море, вийшов на стадію практичної реалізації.

Мінінфраструктури планує розвантажити дороги, на будівництво яких влада витрачає колосальні ресурси, переорієнтувавши частину вантажопотоку з автотрас на річку і залізницю.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти