Підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення обговорили з "Укрзалізницею": чим це загрожує для українців

Промисловці, аграрії і експерти пояснили, як це підвищення може позначитися на українцях


Чергове підвищення тарифів на вантажні перевезення обговорювали промисловці, аграрії, експерти та ініціатор підвищення – "Укрзалізниця". Тема гостра, і б'є по фінансах великої кількості українських компаній. Але, врешті-решт, саме звичайні українці платитимуть за таке подорожчання з власної кишені.

Реклама

В Україні існує три основні класи вантажних залізничних перевезень. Перший і другий – для зерна, руди і вугілля. Третій – найдорожчий, – спецобладнання для великих підприємств і машини. Тариф на нього в "Укрзалізниці" хочуть знизити, а ось тарифи на популярні перевезення – підвищити. За останній рік тарифи на вантажоперевезення збільшувалися кілька разів, а тепер нове підвищення – вже на порожні вагони. За підрахунками промисловців, витрати зростуть на мільярди гривень. А це – загроза економіці країни.

"На сьогодні вже низка підприємств перебувають на межі рентабельності, чергове підвищення залізничних тарифів, причому на наш погляд нічим не обґрунтоване, просто призведе до того, що деякі підприємства почнуть закриватися", – розповів глава Федерації металургів України Сергій Біленький.

Така ж ситуація – у постачальників зерна – тільки зайві витрати ляжуть на плечі звичайних українців, які купуватимуть крупу і хліб за захмарними цінами.

"Девальвація України завжди призводить до зниження рівня життя населення, тому що купівельна спроможність українських грошей через це зменшуватиметься ... Нічого доброго ні людям, ні бізнесу", – зазначив президент української зернової асоціації Микола Горбачов.

Не втішить підвищення тарифу на вантажоперевезення українців і взимку, адже вугілля на теплостанції везуть залізницею.

Реклама

"Вплине на забезпечення відвантаження вугілля на електростанції і, відповідно, на формування складів на електростанціях", – зазначив представник федерації роботодавців ПЕК України Руслан Богданов.

Ситуація – складна, і вирішити її може створення спеціальної комісії для врегулювання всіх спірних транспортних питань.

"Має бути створений спеціальний орган – національна комісія з регулювання транспорту, – для того, щоб дискусія, яка ведеться, велася більш професійно і постійно, а не тоді, коли виникає якийсь наказ, який не подобається, наприклад, відправнику або бізнесу. Ну і, власне, ця інстанція відповідала б в цілому за обґрунтованість чи необґрунтованість тих чи інших рішень", – пояснив директор центру транспортних стратегій, співголова логістичного комітету Американської торгової палати Сергій Вовк.

Промисловці, постачальники зерна, експерти та представники "Укрзалізниці" дискутували кілька годин.

"Дуже конструктивні зрушення завжди в діалозі, і, напевно, це вже стало традицією. Я думаю, що залишиться доброю традицією зустрічатися і обговорювати ті питання, які хвилюють всіх", – розповів директор з економіки та фінансів ВАТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев.

Вирішили не поспішати, а все ретельно зважити – занадто багато ризику для економіки України.

Реклама

"Весь цей аналіз вивчимо. Зараз це – нові факти, і ні розробник, ні ми не можемо їх коментувати, ми їх тільки побачимо, тому 29-го ми продовжимо. Але до 29-го ми рішення ухвалювати не будемо, ні узгоджувати, ні відмовляти. Будемо шукати якийсь баланс, компроміс, яким чином це можна буде зробити ", – резюмувала глава регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.

До розгляду проблемного питання учасники дискусій повернуться до кінця місяця. 

Відзначимо, в інтерв'ю "Сьогодні" міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про плани масштабної реновації "Укрзалізниці". У поточному році вперше за багато років "Укрзалізниця" має більше одного мільярда доларів на капітальні інвестиції.

"В першу чергу, це вантажні перевезення, – локомотиви, поліпшення технічного стану вагонів, нові вагони. Але також пасажирський сектор – планується закупівля дизель-потягів; зокрема, до кінця 2019 року має бути шість дизель-потягів Крюківського заводу, близько 200 пасажирських вагонів. Чи покриває собівартість ціна пасажирського квитка? на далекі напрямки – так, на приміські – точно ні. І це те, що генерує найбільшу шкоду для "Укрзалізниці" на кілька мільярдів гривень. Що робить компанія, щоб мінімізувати цей збиток? Наскільки успішно проводить переговори з місцевими органами влади, щоб субсидували приміські електричні перевезення – це велике питання", – прокоментував міністр питання про оновлення парку" Укрзалізниці ".

Также Владимир Омелян объяснил, почому в поточному році зростуть тарифи на проїзд у потягах. ах.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
52,82
27,61
55,40
53,40
54,40
26,89
56,36
54,79
54,83
27,76
56,40
54,40
53,79
28,14
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,47
51,00
26,98
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63274.13

Dogecoin (DOGE)

0.16

Ethereum (ETH)

3086.76

Litecoin (LTC)

78.78

Ripple (XRP)

0.49

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти