За даними "Укрзалізниці", на тимчасово окупованому Донбасі залишилося більше 250 тепловозів, 91 електровоз і понад 20 тисяч вантажних вагонів. І все це – без урахування пасажирського сектора.
Ці цифри застаріли на 6 років, і для поточних реалій потрібно проводити повноцінний аудит ресурсів. З цим – проблеми. На самому підприємстві нам не змогли відповісти, наприклад, скільки буде коштувати квиток в разі відновлення перевезень:
"Як відомо, пасажирські перевезення збиткові. І кінцевий фінансовий результат залежить від існуючого пасажиропотоку, реальних експлуатаційних витрат, які на сьогоднішній день розрахувати неможливо", – пояснили в прес-службі.
Детальніше про те, чи можливе відновлення ж/д сполучення між Україною і окупованими територіями, читайте в нашому матеріалі "Потяги в Донецьк і Луганськ: що думають залізничники про відновлення сполучення".
Нагадаємо, в 2020 році "Укрзалізниця" планує придбати 40 локомотивів General Electric . Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій. "У нас є невідкладне завдання оновити рухомий склад" Укрзалізниці ", і ми повинні зробити це на вигідних і прийнятних для України умовах", – зазначив він.
Також в 2019 році відомство оновило постільну білизну в поїздах: так, було придбано 203 297 комплектів постільної білизни в рамках програми вдосконалення сервісу. Крім того, з'явилося 480 нових комплектів в спальних вагонах, а ще майже 7 тисяч комплектів білизни придбали для кімнат відпочинку.
Які ще зміни чекають пасажирів УЗ, дивіться в нашому сюжеті:
Нагадаємо, рішення про так званої транспортній блокаді Донбасу – тимчасового припинення транспортного сполучення з непідконтрольними територіями Донецької та Луганської областей у зв'язку із захопленням українських підприємств і загострення ситуації в зоні проведення військової операції на Донбасі, – ухвалила Рада національної безпеки і оборони України (РНБО) ще в 2017 році.