Україна відмовиться від ямкового ремонту доріг – Гройсман

23 квітня 2019, 13:15

Прем'єр-міністр перерахував якісніші альтернативи

В Україні потрібно зменшувати обсяги ямкового ремонту доріг і збільшувати частку капітального ремонту, адже останній – має гарантію якості. Про це заявив прем'єр-міністр Володимир Гройсман під час перевірки стану дороги М-05 "Київ – Одеса" в Черкаській області.

Гройсман підкреслив, що на проінспектованій ділянці траси відмовилися від ямкового ремонту і відразу розпочали капітальні роботи – демонтаж старого покриття і укладання нового шару асфальту за сучасними технологіями.

"І ми розуміємо, що ямковий ремонт – це оперативний протиаварійний захід. Саме тому ми більше переходимо на поточний, середній і капітальний ремонти. І завдання – збільшувати саме капітальні ремонти. Пройде час, ми зламаємо тенденцію [проведення ямкового ремонту]. Уже зараз в кожній області, фактично в кожному районі ведуться дорожні роботи, виходить техніка", – заявив Гройсман.

Реклама

Коментуючи необхідність саме таких заходів, глава уряду нагадав, що в цьому році на ремонт доріг виділено 55 млрд грн, з них 14,7 млрд грн – на дороги місцевого значення.

Нагадаємо, сьогодні, 23 квітня, Гройсман відвідує з робочою поїздкою три області – Київську, Черкаську та Вінницьку, де оглядає стан будівництва і ремонту доріг. У центрі уваги – ділянки трасМ-05 "Київ – Одеса" та М-12 "Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка".

В тренді
В Україні подешевшав долар, а курс євро різко зріс

Ці дороги входять в міжнародний транспортний коридор GO Highway, який повинен з'єднати українські чорноморські порти з польськими портами в Балтійському морі. Роботи з будівництва цього коридору почалися в 2018 році.

Всього на ремонт і будівництво доріг місцевого і державного значення передбачено понад 50 млрд грн, що є рекордною сумою за всі роки незалежності України. Однак для відновлення всіх автомобільних шляхів потрібно більше трильйона гривень – стільки становить дохідна частина всього держбюджету  в проекті кошторису на 2019 рік. Крім того, на капремонт всіх українських доріг державного значення потрібно 59 років.

Реклама

Ремонтувати дороги в 2019 році почали з лютого:

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти