Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Українські траси обладнають шумовою розміткою

21 березня 2019, 13:34

Шумова розмітка - це такі нерівності на дорозі, які при наїзді на них створюють шум і вібрацію

На українських трасах, зокрема, на дорогах вищої категорії (I-II), пропонують встановлювати фрезеровану шумову дорожню розмітку. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

"Шумова розмітка – це дійсно недорогий і ефективний спосіб підвищення безпеки руху та зменшення кількості авто, які потрапляють в дорожньо-транспортні аварії. Наприклад, якщо людина довго перебуває за кермом і починає засинати, такі шумові смуги можуть врятувати життя. Тому при оновленні БНіП по дорогах загального користування ми прописали доцільність влаштування таких смуг на найбільших трасах – дорогах I-II категорії", – зазначив Парцхаладзе.

Відзначимо, що вперше шумові смуги з'явилися в США в середині 50-х років минулого століття і за принципом своєї дії нагадують "лежачих поліцейських". Вони являють собою штучні нерівності, які, в залежності від призначення, обладнуються вздовж або поперек дороги. Під час наїзду на них водій автомобіля починає відчувати істотний вібраційний та шумовий вплив, що, в свою чергу, сприяє підвищенню уваги на дорозі.

Реклама

Заступник міністра зазначив, що такі шумові розмітки, крім США, також широко застосовуються в Німеччині, Канаді, Фінляндії, Данії, Швеції, Норвегії та в багатьох з цих країн є обов'язковими при проектуванні нових доріг.

В тренді
Україні напророчили падіння важливого економічного показника

"Застосування шумових смуг дозволяє домогтися значного зниження рівня аварійності на дорогах, як мінімум в 2 рази. Ми також повинні впроваджувати такі дієві європейські рішення і практики підвищення безпеки руху на трасах", – додав Парцхаладзе.

Траса Київ – Одеса, ямковий ремонт якої обійдеться в 135 млн гривень, руйнується через погану якість дорожніх робіт, виконаних у минулі роки. Такі відомості отримані за результатами обстеження автомобільних доріг, основні будівельні роботи з яких були виконані в попередні роки, заявив в.о. глави "Укравтодору" Славомир Новак.

Як повідомлялося, Кабмін планує в 2019 році витратити на поліпшення дорожнього покриття рекордні 56 млрд грн (в 2018 році було 42,5 млрд грн). Крім того, місцева влада в Україні отримає 15 млрд гривень на ремонт доріг.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...