Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

До літака по-новому: в Україні готуються змінити вимоги до пасажирів і перевізників

7 лютого, 12:17

Державіаслужба запропонувала змінити діючі правила

/ Фото: Pixabay

Поки лоукостери змінюють вимоги до пасажирів, в Україні планують оновити й загальні правила для авіаперевізників. Нововведення, зокрема, торкнуться норм перевезення ручної поклажі, компенсацій за втрату багажу, час завершення реєстрації та посадки на рейс, повідомляє Avianews, посилаючись на проєкт наказу Державної авіаційної служби (Державіаслужба).

Так, авіакомпаніям хочуть дати право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації на рейс і посадки до літака. Зараз встановлено законодавчо обмеження: реєстрація повинна завершуватися не раніше 45 хвилин, а посадка до літака – не раніше 15 хвилин до вильоту рейсу за розкладом.

Також змінюються вимоги до ручної поклажі. Зараз її загальна вага повинен бути не більше 7 кг, але авіаперевізник своїм рішенням може збільшити безкоштовну норму. Нові правила передбачають, що мінімальна норма ручної поклажі не повинна бути менше 5 кг. Також прописано, що пасажир додатково понад норму зможе взяти в салон жіночу, чоловічу сумку або рюкзак. Право встановлювати їх вага і габарити дадуть авіакомпаніям. Зараз багато перевізників за найнижчими тарифами дозволяють перевозити тільки один основний предмет ручної поклажі.

Як і раніше, понад норму можна буде взяти:

Реклама

  • папку для паперів;
  • пресу для читання в польоті;
  • плаща
  • парасольку або тростину
  • харчування для дитини;
  • дитячу дорожню люльку для немовлят до 1 року;
  • прогулянкову дитячу коляску;
  • складане колісне крісло або милиці.

Читайте також: Як правильно зібрати ручну поклажу: все, про що потрібно пам'ятати

У проєкті нових правил пропонується скасувати вимогу про безкоштовне перебронювання квитка, якщо перший рейс запізнився, і пасажир не встиг на другий рейс при оформленні перельотів окремими квитками.

Також там прописано, що рейс буде вважатися скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Не вважається скасованим рейс, якщо змінений аеропорт вильоту або прильоту в межах одного міста, або якщо авіакомпанія передала пасажирів інший для перевезення спеціально організованим рейсом.

В тренді
В Україну завезли апельсини з хробаками: як вибрати хороший фрукт

Максимальну відповідальність авіаперевізників за затримку рейсу пропонується підняти з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень (7324 доларів), а відповідальність за пошкодження, втрату або затримку багажу з 1131 до 1288 спеціальних прав запозичень (1765 доларів).

Авіакомпанії також можуть зобов'язати мати цілодобовий колл-центр. Зараз авіаперевізники повинні забезпечувати цілодобову підтримку тільки під час виконання рейсів у нічний час.

Нагадаємо, раніше український бюджетний авіаперевізник SkyUp показав нові правила перевезення багажу. Зміни стосуються перевезення ручної поклажі та спортінвентарю, а також тварин.

Новини "Сьогодні" також розбиралися, як лоукостери заробляють на доплати за додаткові послуги, без яких пасажири практично не можуть обійтися:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...