Залізничний колапс: на західних кордонах України ростуть "пробки" з вагонів

Голова "Укрметаллургпрома" вказує на бездіяльність "Укрзалізниці"

Останні місяці наростає транспортний колапс на Львівській залізниці та зокрема, на західних прикордонних переходах України. Про це заявив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

За його даними, середньодобовий підхід в напрямку Ужгорода протягом жовтня виріс з 1962 вагонів (з яких 606 – транзит) до 2296 (з яких 52% – транзит) на кінець місяця, а за 8 днів листопада зріс ще більше ніж на 600 вагонів – до 2922 вагонів.

Реклама

"При цьому, час проходження навантажених вагонів становить 8 діб, що вище нормативу в 2,5 рази", – відзначає Каленков.

Подібна ситуація, за його словами, спостерігається, і з прикордонного переходу Ізов. Незважаючи на зниження в підході з 3177 вагонів до 2456, за 8 днів листопада кількість транзитного вантажу не змінюється (тримається на рівні 950 вагонів/добу. – 39%), а вітчизняні підприємства змушені знижувати відвантаження через відсутність вантажного ресурсу.

"Не дивлячись на стрімко зростаючу "пробку" з вагонів, "Укрзалізниця" (УЗ) зайняла роль спостерігача і схоже спокійно споглядає за тим, як біля західного кордону України незабаром збереться половина парку вагонів України", – нарікає Каленков.

Реклама

Голова "Укрметаллургпрому" також перерахував системні проблеми, які призводять до такої ситуації на залізниці:

  • дефіцит локомотивної тяги:

За словами Каленкова, проблема набуває загрозливих масштабів: вантажі не їдуть, а оборотність вагонів стрімко погіршується. "Беручи до уваги поточну ситуацію, скажу, що у нас є великі сумніви в тому, що пан Кравцов (в.о. голови УЗ Євген Кравцов – Ред.) виконав свою обіцянку щодо ремонту локомотивів у вересні-жовтні (нагадаю, тільки у вересні повинно було бути відновлено 84 локомотива, а до кінця 2017 року – 274 одиниці)", – підкреслив Каленков.

  • відсутність в УЗ нормально функціонуючого процесу управління потоками:

"При падінні пропуску через прикордонний перехід Ужгород з 2 листопада до 6 маршрутів на добу, УЗ до сих пір не обмежила навантаження на адресу цього прикордонного переходу, головним чином в частині російського транзиту. В результаті, при середньому відвантаженні з РФ з 2 по 5 листопада в кількості 77 вагонів, 6-7 листопада навантаження з РФ склало 131 вагон на добу", – підкреслив Каленков.

Реклама

Він також поінформував, що в результаті того, що відбувається страждає український ГМК, який не може забезпечити навантаження сировини та готової продукції, тому що паралізований парк рухомого складу, який є в Україні і так дефіцитним.

Фундаментально вирішити проблему, що склалася можна тільки за рахунок оновлення парку локомотивів УЗ, впевнений Каленков.

"В умовах обмеженого фінансування саме на цій статті інвестицій повинна зосередити увагу УЗ, а не на будівництві вагонів, які досить успішно купує і експлуатує приватний бізнес. Але ми прекрасно розуміємо, що покупка локомотивів – це питання навіть не найближчих місяців. Тому в поточній ситуації просто необхідні швидкі і правильні управлінські рішення, які дозволять вирівняти ситуацію", – зазначив Каленков.

В якості невідкладних рішень для виправлення ситуації на заході України Каленков запропонував:

  • встановити контроль за пропуском і підходом вантажів для оперативного регулювання руху в напрямку прикордонних переходів, в т.ч. оперативне введення обмежень для транзитних вантажопотоків;
  • встановити інвестиційні пріоритети та сконцентрувати менеджмент на вирішенні проблеми відновлення існуючого парку локомотивів, щоб вагони бізнесу і самої УЗ використовувалися для перевезень, а не для зберігання продукції на шляхах УЗ в очікуванні локомотивів.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,07
54,99
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,80
51,11
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63726.15

Dogecoin (DOGE)

0.16

Ethereum (ETH)

3054.95

Litecoin (LTC)

81.45

Ripple (XRP)

0.51

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти