Подробиці трагічного ДТП під Києвом: 12-річний велосипедист загинув на першому тренуванні

5 вересня 2016, 07:13

Ірина Гінжул Ірина Гінжул

У реанімації залишаються троє постраждалих, в найважчому стані - тренер

На трасі. Фура врізалася в колону велосипедистів: три людини залишаються в реанімації. Фото: kv.npu.gov.ua

На трасі. Фура врізалася в колону велосипедистів: три людини залишаються в реанімації. Фото: kv.npu.gov.ua

У Київській області на трасі Київ-Чернігів сталася жахлива трагедія. Фура збила групу з дев'яти велосипедистів – учнів Броварського вищого училища фізичної культури і їх тренера. В результаті загинув 12-річний Андрій Положенцев, в реанімації залишаються учитель і ще двоє підлітків. Обговорюють криваву пригоду і в міністерствах, і в обладміністрації, і в спортивних колах. Обіцяють: винні понесуть покарання за всією суворістю.

АЛКОГОЛЮ НЕ ВИЯВИЛИ. Смертельна ДТП сталася в четвер увечері. Хлопці з училища разом з тренером вирушили на велозаїзд. Колона їхала вздовж траси в бік Києва, замикав її 34-річний тренер Євген Воробйов. Водій на фурі ДАФ з причепом їхав в попутному напрямку, якоїсь миті не впорався з керуванням і помчав прямо на колону... Андрій Положенцев загинув на місці, тренера і двох підлітків відвезли з місця НП до реанімації Київської обласної лікарні. Решта дітей перебуває в Броварський лікарні. Прокуратура Київської області вже відкрила кримінальне провадження за порушення правил безпеки дорожнього руху, що спричинило смерть. Стаття передбачає від 3 до 8 років в'язниці.

"Вантажівкою керував 22-річний громадянин Болгарії (він прямував з Росії на батьківщину. – Авт.). За основною версією, він заснув за кермом. Аналіз на алкоголь виявився негативним", – розповіли "Сьогодні" в прокуратурі. А вже в суботу суд обрав водієві фури запобіжний захід – його відправили під варту без права внесення застави. "Ми також ретельно вивчимо правомірність викладачів училища, які організували велопрогулянку", – додають в прокуратурі. Крім того, створено спецкомісію, до якої, крім правоохоронців, увійшли представники київської обладміністрації та Міністерства сім'ї та спорту. Тут вже прийняли рішення рекомендувати транспортній інспекції провести перевірку дотримання водіями режиму праці та відпочинку.

Реклама

"ПЕРШЕ ТРЕНУВАННЯ". За словами міністра Ігоря Жданова, постраждалі діти переважно родом з Луганської та Донецької областей. Андрій Положенцев, життя якого трагічно обірвалося на трасі, приїхав до Києва з Рубіжного всього за чотири дні до початку навчального року. "Ми привезли сина до Вищого спортивного училища в Бровари. Бажали кращого життя у великому місті. Мій син загинув під колесами фури на першому тренуванні 1 вересня. Андрійка більше немає! Як жити далі?" – написала в соцмережах мама хлопчика Марина. Сумує і 15-річна сестричка загиблого велосипедиста. За словами першого заступника голови Київської області Льва Парцхаладзе, в суботу з Андрієм попрощалися в Броварах, а поховають його на батьківщині.

-_03

В тренді
Міст Метро перекривали через загрозу вибуху: всі подробиці

12-річний Андрій Положенцев

У реанімації зараз залишаються троє постраждалих, в найважчому стані – Євген Воробйов тренер. "У неділю тренера прооперували. У нього був внутрішній крововилив. Провели додаткову операцію на легені і у одного з хлопчиків. Іншим дітям нічого не загрожує. Вони отримали садна і забиті місця", – каже Парцхаладзе. Олександр Артем'єв, директор одного з велоклубів і знайомий Воробйова, додає: "У Жені травми внутрішніх органів і перелом хребця. Він не відчуває рук і ніг, але перебуває в свідомості і всю провину бере на себе. Женя – тренер від Бога, і завжди чітко ставився до безпеки дітей. Він живе своєю роботою, а учні для нього – як родина".

Реклама

Без супроводу

Експерти кажуть, що за правилами колону учнів повинно було супроводжувати і прикривати спеціальне авто. Чому його не було, поки що запитання. Але багато хто вважає, що навіть наявність машини не врятувала б велосипедистів. "Фура могла врізатися в авто, і від поштовху спортсмени отримали б ще більше травм. Щоб подібне не повторилося, потрібно приймати цілий комплекс заходів – від роз'яснювальних робіт до нормативно-правових актів", – говорить Артем'єв. Піднімають і питання відсутності контролю за водіями фур. "В Європі час перебування водіїв за кермом габаритного транспорту і час на відпочинок контролюється тахографом. Його свідчення перевіряє поліція. У нас цього немає", – каже ветеран велоспорту Олександр Пригунов.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти