Як виглядатиместоличнийБудинокмеблів ,вирішуватимутькияни .Незабаромнасайтікультовогомагазинуз'являтьсяпершіескізифасадубудівлі ,йогоцентральноговходу .Користувачіза допомогою голосуваннязможутьвибрати здекількохваріантівабо навітьзапропонувати своєбаченняновогодизайнумагазина .Особливобудуть радіпропозиціяммолодихукраїнськихдизайнерів.Вибиратиі прийматиостаточнерішенняпо дизайнуБудинку меблівбуде знаменитийіталієцьДжорджіоСорессі .
Запрошеназіркавжемаєзаплечимавеликий досвідоформленняторговихбудинків і нетільки.Йогодизайнерські роботи ,декорбудівельдобревідомі нетількивІталії ,алеізаїїмежами.Сорессітакожвжеспівпрацювавз київськимБудинкоммеблів .За його проектамивмагазинібув зміненийхол ,другийповерх ,виробленозонуванняпростору .
" Ідеїбулимоїми ,алематеріал , з якимяпрацював , був проведений вУкраїні .Всі робочі ,фірми- підрядникитакожбулимісцеві.Повиненсказати ,щоялегкознайшов спільнумову зукраїнцями .Вониодразу ,буквальнональотусхоплювалимоїідеї ,розумілимоїпропозиції ,можедесь непогоджувалися ,заперечували ,алеразомнамвдалосястворити щосьпрекрасне ісучасне ,красиве .Упевнений ,щоіекстер'єрмагазинумизможемозмінитина краще.І цекультова будівлябуде щедовгорадуватиоко киян" ,-впевненийкреативнийдиректортрьохіталійськихбудинківмеблівGiorgio Collections ,Erba Italia Furniture ,Constanini Pietro .
ФасадстоличногоБудинку мебліввжепочалиміняти ,і незабаром вінзаграєнасонцісіримісинімсклом .
" Ми дужеуважноставимосянавітьдо відтінківцьогоскла .Наприклад ,підрядникипривезлинамсіре ісинєскло .Але останнєнамдовелосяїм повернути .Воно небулотогокольору ,про який ми знимидомовилися .Напевно ,будутьйогоперефарбовувати" ,-розповідаєдиректорз розвиткуЦентральногоБудинку меблівІринаБєлкіна .
Зовнішнійдизайнмагазинавжедавно незмінювався .Його виглядзалишивсятакимже ,яким він бувщеврадянськічаси .ТомувБудинкуМеблівсподіваються ,що завдяки співпрацізі знаменитиміталійцемйогозовнішнійвиглядстанебільшяскравиміпривабливим ,що ,всвоючергу ,підвищитьінтересмешканців столицідо продукціїмагазину .
ЦентральнийБудинокмеблівпереживаєзаразнепростічаси .ЗасловамиІриниБєлкіної ,йогообсягпродажів впавна30 %.Популярність серед покупцівзберігаєм'які меблі ,спальні гарнітурита вітальні .
У реконструкціюбудівлікерівництвомагазинувжевклалоблизькоодногомільйонагривень.