З кінця березня 2018 року клієнти "Київенерго" можуть скористатися новим сервісом з опалення і гарячої води – паблік-аккаунтом Viber.
Тепер в Viber клієнти "Київенерго" можуть передавати показання індивідуальних приладів обліку опалення і гарячого водопостачання, а також контролювати стан розрахунків за допомогою "звіту про оплату". Надалі "Київенерго" планує розширювати функціонал месенджера, щоб зробити процес обслуговування клієнтів ще зручніше.
Щоб скористатися новим сервісом, зробіть один з наступних кроків:
- Знайдіть паблік-акаунт "Київенерго" в Viber: в додатку перейдіть на сторінку "Паблік", введіть в рядку пошуку "Київенерго" і підпишіться.
- Перейдіть до месенджера за посиланням https://viber.com/kyivenergo.
- Зчитайте QR-код.
Нагадуємо, передавати показання лічильників опалення і гарячого водопостачання потрібно щомісяця протягом останнього тижня. Крім нового сервісу Viber, це можна зробити за допомогою особистого кабінету з гарячої води та опалення, в контакт-центрі "Київенерго" за новим телефоном (044) 202-15-53 в автоматичному режимі за допомогою IVR (п.2 в головному меню), в будь-якому центрі обслуговування клієнтів або в паперовому рахунку, вказавши їх у графі для самозаповнення при оплаті за послуги через банківські установи.
Читайте також: