Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Київ туристичний: чим у 2020-му році будуть привертати гостей до столиці

7 січня, 08:18

Міла Князька-Ханова

Популярні місця продовжать приводити до ладу, а фестивалів буде ще більше

/ Фото: Depositphotos

"Все починається в Києві" – стверджує один з туристичних слоганів української столиці. І, судячи з кількості туристів, дізнатися, чи це так, до нас приїжджають все більше і більше гостей. Тепер Київ регулярно фігурує в європейських туристичних рейтингах як місто, яке варто відвідати хоча б раз. Наприклад, нещодавно київську ялинку визнали однією з найкрасивіших в Європі.

Минулий рік був для Києва вдалим: за попередніми даними, місто відвідали понад 5 мільйонів туристів. У міському управлінні туризму та промоцій кажуть, що Київ стає "містом вікендів": за даними чиновників, цього року зросли продажі квитків в місто на вихідні. А ще міський бюджет вперше отримав понад 60 мільйонів гривень туристичного збору.

За останніх п'ять років багато що змінилося. Якщо раніше туристів розважали прогулянками з видами на Дніпро і старовинні храми, то тепер гості міста приїжджають не лише за красою міста, але і за враженнями. Багато відвідують місто, приїжджаючи на фестивалі, гастро-тури, або за "екзотикою", вирушаючи зі столиці до Чорнобильської зони. Останнім часом влада міста все частіше підтримує міські фестивалі, а туроператори допомагають місту розробляти нові, привабливі маршрути для гостей. Така співпраця корисна всім: гості їдуть додому з приємними враженнями, багато хто повертається ще не раз, як наслідок, місто і бізнес отримують кошти, які допомагають зробити Київ ще кращим.

У КМДА запевняють: у міста величезний потенціал і до нього можна привернути ще більше гостей. Нещодавно місто подало заявку на отримання статусу "Велика культурна столиця". Якщо його вдасться отримати у березні – в столиці будуть реалізовувати безліч культурних проєктів. Але це – не єдине, чим цього році будуть привертати туристів.

Реклама

Красиві місця: приведуть до ладу Пейзажку й інші парки

За минулий 2019-й рік у столиці з'явилися нові об'єкти, які мають популярні серед туристів: Алея художників, Алея кохання, скляний пішохідний міст, сходи на Пейзажній алеї й оновлений парк на Володимирській гірці. Біля них коштом меценатів встановили нову навігацію з покажчиками до міських визначних пам'яток.

Цього року в місті продовжать прикрашати зелені зони в центрі столиці і, можливо, на Подолі. Крім того, запланований ремонт на Пейзажній алеї. Там планують зробити якісне покриття, щоб було зручно і безпечно ходити, нове освітлення. Також розглядається можливість заборонити рух машин. Проєкт передбачає зручні лавочки, відеоспостереження і красиві підсвічування фігур.

За враженнями: проводитимуть фестивалі й великі міські свята

Першою ластівкою стало свято Нового року на Софійській і Контрактовій площах. Його рекламували на міжнародних туристичних виставках і, загалом, результат є: великі гуляння під головною ялинкою країни відвідують не тільки гості з українських міст, а й зарубіжні туристи. Ну а сама ялинка потрапила в топ-5 найкрасивіших святкових дерев у Європі.

В тренді
У Києві Ocean Plaza затопило окропом: нові подробиці, фото і відео

Зазначимо, що за результатами дослідження, меломани в 2019-му році приїжджали на Atlas Weekend і UPark Festival, гурмани – на численні гастрономічні фестивалі, медики відвідували великий міжнародний конгрес, а ділові люди – Invest In Kyiv Forum і Kyiv Smart City Forum. Любителі активних видів спорту приїжджали на Моto Open Fest і бігові марафони.

В управлінні туризму та промоції повідомили, що в 2020-му році готують для гостей міста нові приводи відвідати Київ. Крім вже відомих і популярних фестивалів, в місті проведуть Міжнародні хорові змагання-2020 і великі міські свята, які дуже популярні серед внутрішніх туристів.

Також приділять увагу новому тренду в індустрії – екотуризму. Так, на вул. Потєхіна, 16 (в Голосіївському лісі), відкрили інтерактивну екологічну стежку. Її довжина становить 2,7 кілометра. По маршруту розставлені креативні покажчики. Тут можна зайнятися йогою, помалювати на великих планшетах і просто відпочити від шуму міста. Крім того, планують запустити туристичний маршрут по Дніпру – на каяках.

Нагадаємо, у 2019-му році Чорнобильська зона відчуження була визнана одним з пріоритетних напрямків для розвитку туризм . Зараз відвідувачам пропонують 21 маршрут, зокрема, водні, по річках Прип'ять і Уж. Чорнобильську зону відчуження за 8 місяців 2019-го відвідала 74 671 особа, майже 80% туристів приїжджають з-за кордону- 59 698 осіб, ще 14 973 – з України. За даними ЦОТІЗ, загальна кількість країн, звідки приїжджають до Чорнобиля – 130. Бувають гості і з дуже далеких держав, серед них – Сінгапур, Чилі, Мексика і Японія.

Дивіться відео, як Чорнобиль перетворюють на туристичну зону:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...