Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Небезпечна їжа: що робити, якщо в супермаркеті попався зіпсований продукт

18 лютого 2019, 20:28

Як повернути гроші і змусити продавця відмовитися від продажу зіпсованих продуктів

Фото: brd24.com

Фото: brd24.com

Замість смачної риби – зіпсований апетит. Киянка Людмила купила в одному з відомих супермаркетів чотири білих амура, заплатила 330 гривень. Однак вдома її чекав неприємний сюрприз.

"При чищенні першої ж рибини виявилось, що в середині щось біле. Підняла інтернет відразу, виявилося, що це стрічковий черв'як", – згадує Людмила Леонова.

Жінка відразу ж понесла товар назад у магазин.

"У будь-якому випадку, це паразит. І з цим треба боротися. Хотілося повернути гроші і попередити, що партію цієї риби треба зняти з продажу", – говорить киянка.

Гроші їй віддали. Однак вилучати партію підозрілої риби з продажу, за словами Людмили, відмовилися. Мовляв, спочатку повинні провести внутрішнє розслідування. Чи знайшли ще заражений товар – журналісти "Сегодня" запитали у адміністрації супермаркету. Там розповіли: в жодному зі зразків не були знайдені паразити. У рибі, яку придбала клієнтка, була лігула – це підтвердила проведена експертиза. Лігула – це паразит коропових риб, який не є небезпечним для людини. Таку рибу можна реалізувати після патрання. Але партію обов'язково потрібно зняти до отримання результатів перевірки, кажуть в Держспоживслужбі.

"Направити в спеціалізовану лабораторію матеріал або продукт харчування на проведення експертизи. Після отримання експертизи ви приймаєте рішення: або знищення, або продовження реалізації", – пояснює Олег Рубан, начальник головного управління Держспоживслужби Києва.

В тренді
У Києві будівлю посольства Росії закидали личаками

Якщо ж вам відмовили повернути гроші або відреагувати на скаргу – потрібно направити письмове або електронне звернення до Держспоживслужби. У заяві треба викласти суть проблеми і попросити перевірити конкретний заклад.

"Держспоживслужба, якщо це в місті Києві, реагує протягом 24 годин, якщо є загроза для життя і здоров'я людини", – говорить Олег Рубан.

Супермаркет, в якому Людмила купила свою рибу, теж перевірятимуть. Але відреагувати зможуть тільки після звернення конкретного споживача. А ось покупцям слід бути уважними: якщо риба погано пахне або має незвичайний вигляд, краще відмовитися від покупки.

Раніше ми писали про те, як у столиці клієнтку кафе нагодували їжею з "сюрпризом": в сирниках виявився шматок пластикового пакета. Відшкодувати моральний збиток, в такій ситуації можна. Втім, потрібно мати докази.

"Необхідно мати документи про суб'єкта підприємницької діяльності. Ці документи є в куточку споживача. Підходьте, берете це свідоцтво, фотографуєте і бажано, щоб у вас був чек – це вам все допоможе для написання скарги до контролюючого органу, для виходу на позапланову перевірку", – пояснює Максим Несмєянов, виконавчий директор спілки споживачів України.

 

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...