У Києві "втомився" черговий міст. Надзвичайна подія сталася на знаменитій пішохідній переправі на Труханів острів. Влада запевняє, що гуляти тут безпечно
У п'ятницю від конструкції Паркового мосту з гуркотом відвалився і впав вниз величезний шматок залізобетону. Жителі відреагували на те, що трапилося величезною кількістю обурених коментарів і їдких жартів."Тепер дівчат важче 60 кг на мосту не фотографувати", "Просто київські мости влаштували свій флешмоб", – змагаються в дотепності кияни. Але більшість хвилюється: "А якби бетон впав на якийсь прогулянковий теплохід?".
У "Київавтодорі" говорять, що падіння залізобетонних конструкцій (противаг) відбулося на опорі №3, цей прогін несудноплавний.
"На мосту проводять обстеження, незабаром буде прийнято рішення з відновлення конструкції. Загрози для пішоходів ніякої немає", – додають в КМДА.
Всього два роки тому, до 60-річчя пішохідного моста, було проведено його ремонт. Правда, не капітальний. Оновили покриття, перила, трохи пофарбували. Зараз знизу, як зазначив експерт з інфраструктури Віктор Петрук, все з'їдено корозією. За його словами, є реальна загроза обвалення другої частини противаги, а центральний прогін моста деформується під власною вагою.
Останнім часом столичні мости потрапляють у зведення регулярно. В кінці червня від шляхопроводу біля метро "Осокорки" відвалився і впав на авто шматок бетону. Викликає побоювання стан мосту Патона. В КМДА проблем не заперечують.
"У столиці сьогодні 75 мостів у передаварійному стані, а три – в аварійному", – кажуть в мерії і пояснюють, що в оновлення застарілої інфраструктури міста гроші не вкладали десятиліттями.
Зараз реконструюють найпроблемніші об'єкти – Шулявський шляхопровід, шляхопровід на перетині проспекту Комарова і Леся Курбаса, міст Метро.
Зазначимо, "Сьогодні" проінспектували будівництво Шулявського шляхопроводу. Подробиці дивіться в сюжеті: