На Київщині енергетики запускають пілотний проект Smart Grid, продовжуючи впровадження ідеї розумних мереж і сучасного клієнтського сервісу.
Енергетики компанії ДТЕК Мережі хочуть, щоб люди переважну більшість питань вирішували онлайн. Подати заявку на перевірку або ремонт лічильника можна буде через сайт. Абоненти отримуватимуть SMS-повідомлення про ремонти мереж та час їх тривалості.
А ще вводиться новий норматив – понад чотири години жоден клієнт без світла не сидітиме, кажуть енергетики. І заявки на підключення до мережі можна буде подавати без черг і візитів до офісу енергокомпанії.
"Уже в листопаді в перших районах Київської області ця послуга за стандартними приєднанням буде можлива. Далі ми розвиватимемо в інших регіонах роботи наших компаній, і для нас це одним із пріоритетів. Ми розуміємо потреби клієнтів і намагаємося максимально зробити простими, зрозумілими, в режимі он-лайн, всі наші сервіси", – заявив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх.
Нагадаємо, в листопаді 2019 року жителі столиці вперше отримають платіжки за електроенергію від YASNO. Саме під таким ім'ям тепер працює постачальник електроенергії "Київські енергетичні послуги".