Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Ми позбавляємо сферу ЖКГ Києва від непрофесіоналів і "випадкових" людей"

17 вересня 2015, 09:00

Новини Києва

15 вересня 2015 в прес-центрі «Сьогодні Мультимедіа» відбулося відеоінтерв'ю з Петром Пантелєєвим, заступником Голови Київської міської державної адміністрації.

- Петре Олександровичу, Київ готовий до зими?

- Зараз Київ знаходиться у фіналі великого шляху під назвою підготовка до опалювального сезону, який почався ще в квітні цього року. Ми провели колосальну роботу в житлових будинках, лікарнях, школах і так далі. Розуміємо, що зима чекає нелегка, але ми готові до неї і докладаємо всіх зусиль, щоб вона пройшла нормально. Так що можемо зараз сказати: Київ практично готовий до зими.

- Як ідуть справи з установкою лічильників тепла в столичних будинках?

- Зараз вже близько трьох тисяч лічильників в будинки киян встановлені. Як і обіцяли, до кінця року ми збільшимо цю цифру до чотирьох тисяч приладів обліку. Вдома ми вибирали за принципом найбільшої ефективності їх роботи і вигоди для жителів. У першу чергу, де різниця між нарахованим та фактично спожитим теплом найбільша і де люди отримають відчутну економію. Наприклад, маленькі будинки, в два – три поверхи, не матимуть такого економічного ефекту, як великі многопод'ездних і багатоповерхові будинки.

- Чи варто киянам очікувати підвищення тарифів цього року?

- Якщо говорити про тарифи, які затверджуються на державному рівні, то, наскільки ми володіємо інформацією, до кінця року вони залишаться незмінними. Я як відповідальний за напрямок ЖКГ у Києві і просто як киянин сподіваюся, що цей опалювальний сезон пройде без підвищення цін на енергоносії.

Що ж стосується тарифів на квартплату, то ми отримали чітку вказівку мера Віталія Кличка – не підвищувати їх. І, дійсно, нам вдалося стримати першу хвилю підвищення цін: тариф комунальних жеків на утримання будинків та прибудинкових територій залишається на рівні 2010 року.

Реклама

- Чому ж деякі приватні жеки підвищують ціни?

- Багато приватних компаній, особливо в нових будинках, приймають для себе рішення підвищити ціни. Прямо вплинути ми на них не можемо, оскільки це втручання в господарську діяльність. Проте ми завжди будемо приймати сторону споживача в питанні ціноутворення.

Вже зараз жителі будинків можуть, не створюючи ОСББ, прийняти рішення і змінити обслуговуючу компанію, якщо вона завищує ціни або неякісно обслуговує їх. І ми всіляко, організаційно і юридично, будемо підтримувати людей у їх виборі.

- Ви говорили про оптимізацію сфери ЖКГ в Києві. Що вона сьогодні дала Києву?

- За останній рік ми на 90% змінили керівників підприємств, які обслуговують будинки. Ми без жалю звільняємо людей, які неефективно використали гроші квартплати, зловживали службовим становищем, встановлювали собі захмарні зарплати, в той час як двірник працював за дві тисячі. У шість разів ми зменшили кількість керівників, але при цьому залишили потрібний склад лінійних працівників – двірників, сантехніків, слюсарів, майстрів і т.д.

- Чи буде міська влада, як обіцяла, перевіряти "Київенерго" з приводу тарифів та їх складових?

Реклама

- Безумовно. Міжнародний аудитор – Ernst & Young – британська аудиторсько-консалтингова компанія – приступила до проведення аудиту. Вони вивчають, які складові тарифу, що входить в видаткову і дохідну частину компанії. І ми впевнені, що незалежні експерти зроблять компетентні висновки.

- Як просувається створення перших сервісних центрів для киян з питань ЖКГ?

- Ми створюємо структуру, щоб захистити інтереси саме споживача, киянина, громадянина, ми створюємо такий сервіс. Хочемо, щоб кожен з нас за місцем проживання зміг прийти в цей центр і отримати інформацію, замовити послугу тощо. Адже зараз, щоб вирішити питання, треба об'їхати все місто, шукати на вул. Електротехнічній "Київводоканал", на вул. Мельникова – "Київенерго", "Київгаз" – на Печерську тощо.

Наше завдання – зробити зручним сервіс, незалежно від того, хто виконує ту чи іншу послугу. Саме місто має стояти на сторожі інтересів киян.

Також ми створили Житлово-комунальну інспекцію, яка провела більше тисячі перевірок будинків і виявила факти неправильного нарахування жителям будинків, де є лічильники тепла. Вже близько 1,2 млн. Грн. ми повернули киянам, і работав цьому напрямку триває.

- У деяких будинках проводять ремонти, міняють ліфти, утеплюють стіни. Скажіть, будь ласка, коли всі вдома приведуть в порядок?

- Цього року виконаний дуже великий обсяг ремонтних робіт: півтисячі покрівель, півтисячі фасадів, поміняли 120 ліфтів тощо. Щоб ця робота була прозорою, ми позначили її на інтерактивній карті, куди можна зайти з сайту КМДА. На карту також люди можуть відправляти заявки на наступний рік. Ми аналізуємо ці звернення, потім проводимо певну перевірку і формуємо програму наступного року.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...