Новий Генплан Києва забороняє висотні будови в зоні заповідників

11 вересня 2014, 15:25

Скандальні будівництва в центрі столиці заблоковані - Целовальник

Новий Генплан забороняє будівництво висотних будівель та будівель підвищеної поверховості на територіях заповідників

Новий Генплан забороняє будівництво висотних будівель та будівель підвищеної поверховості на територіях заповідників / Фото: Сергій Ніколаєв

У проекті нового Генерального плану Києва прописані жорсткі регламенти та режими, згідно з якими забороняється будівництво висотних будівель та будівель підвищеної поверховості на територіях заповідників, буферних зон та охоронних зон пам'яток, зон охоронюваного ландшафту. Про це заявив головний архітектор Києва Сергій Целовальник.

"З урахуванням побажань громадськості заблоковане розміщення нових житлових хмарочосів у дворах, на Кловському узвозі, у Виноградному провулку, на проспекті Героїв Сталінграда, а також інших скандально відомих будівництв в центральній частині міста", – сказав Сергій Целовальник.

Він зазначив, що ці ділянки в новому Генплані будуть використовуватися для створення внутрішньоквартальних скверів. Целовальник наголосив, що на лівобережжі в заплаві Дніпра зберігаються Русанівські та Нижні Сади як рекреаційні легені Києва.

Реклама

В тренді
Міст Метро перекривали через загрозу вибуху: всі подробиці

У новому Генплані, за словами головного архітектора, передбачено збільшення обсягів будівництва доступного та соціального житла до 300 тис. м щорічно, що дозволить поступово ліквідувати його дефіцит. Позначено території для розміщення такого житла. Також пропонуються механізми забезпечення доступним житлом молоді, сімей військовослужбовців та інших громадян, які цього потребують.

Целовальник зазначив, що крім нового будівництва, значна увага приділяється санації існуючого житла, включаючи утеплення фасадів, ремонт покрівель і під'їздів, заміну ліфтів та інженерних комунікацій. Передбачена комплексна реконструкція кварталів панельних 5-поверхових будинків.

Крім того, планується за участі громадськості перегляд нереалізованих проектів будівництва та оптимізація схеми транспортного руху. "При цьому пріоритет віддається громадському транспорту з організацією виділених (відокремлених) смуг. Передбачається активний розвиток легкого метро, перетворення міської кільцевої електрички з додаванням функцій наземного метро і включенням в систему швидкісного рейкового транспорту. Закладається мережа велосипедних доріжок ", – зазначив головний архітектор Києва.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти