Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Замість метро на Троєщину побудують "швидкісний коридор"

8 грудня 2016, 08:33

За попередніми оцінками, реалізація такого проекту обійдеться в 100 млн євро і займе три роки

Будівництво метро на Троєщину знову зупиняють. Фото: CorruptUA

Будівництво метро на Троєщину знову зупиняють. Фото: CorruptUA

Київська влада припиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро (гілки на Троєщину), повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак, передає Delo UA.

В якості альтернативи влада міста пропонує жителям мікрорайону новий транспортно-інфраструктурний проект – "швидкісний коридор", відокремлену лінію для комунального транспорту.

"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", – розповів чиновник.

Реклама

За його словами, на першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії Троєщина – Чоколівка з відгалуженням на Відрадний з потенційним добовим попитом в 140 тисяч пасажирів.

Проект включає в себе реконструкцію 22 км дороги, забезпечення зручного доступу до станцій і пересадочних вузлів – ст. метро Петрівка, трамвайна зупинка на вул. Фрунзе, ст. м Дорогожичі, ст. м. Шулявська, лінія швидкісного Борщагівського трамвая, зупинка електрички Караваєві дачі, вихід на Севастопольську площу.

За попередніми оцінками, реалізація такого проекту обійдеться в 100 млн євро і займе три роки.

Нагадаємо, раніше міська влада Києва говорила про оптимізацію маршрутів громадського транспорту з Троєщини: з двадцяти одного існуючого маршруту, що зв'язують Троєщину з правим берегом, дванадцять планувалося ліквідувати, а шість – модифікувати. Також обіцяли появу трьох абсолютно нових, більш ефективних маршрутів.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...