Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Підсумки року в столиці: гендиректор "Київавтодору" розповів про свою гордість і зізнався, на чому вдалося заощадити

7 січня, 07:39

Олександр Марущак

За дорогами стежать за допомогою тисяч камер, а вулиці перед снігопадом поливають соляним розчином

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Для Києва 2019 рік був багатий на масштабні ремонти вулиць і мостів, що звичайно ж супроводжувалося заторами на дорогах столиці. Сайт "Сьогодні" поспілкувався на цю тему з Олександром Густелевим, генеральним директором комунальної корпорації "Київавтодор". Підбиваючи підсумки року, головний дорожник столиці розповів нам про нововведення, які готують для містян.

Фото: КК "Київавтодор"

- Яким 2019 рік був для "Київавтодору"?

- Рік був непростим для нас. Але можу сказати, що продуктивним. Ми закінчили капітальний ремонт і реконструкцію на 10 важливих об'єктах для Києва. Це реконструкція вулиці Івана Федорова в центрі Києва. Завершили реконструкцію вулиці Сім'ї Кульженко на ділянці від вулиці Лугової до Великої Окружної дороги в Оболонському районі. Тепер київські водії мають можливість об'їжджати площу Тараса Шевченка і не стояти в багатокілометрових в заторах.

Завершено капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспекту Комароваі бульвару Гавела. Зроблено капітальний ремонт проспекту Правди (від вулиці Гречка до Газопроводної). Також проведено капітальний ремонт проспекту Палладіна, капітальний ремонт підходів до кільцевої транспортної розв'язки на перетині вулиць Гната Юри та Покотила. Зробили капітальний ремонт Вигурівського бульвару.

Особлива гордість – це капітальний ремонт вулиці Алматинській. Вона перетворилася в сучасну зручну магістраль з новим освітленням, якісним дорожнім покриттям, що дозволить помітно розвантажити транспортні потоки на лівому березі столиці. На фінальній стадії капітальний ремонт Дарницької (Ленінградської) площі. Його ми зробили в дуже стислі терміни.

Також київські водії здорово намучилися під час капітального ремонту автомобільних проїздів на мосту Метро через Русанівську протоку. Зараз роботи там на фінальній стадії. Це дуже серйозний ремонт, оскільки конструкції за роки експлуатації стали непридатними і, фактично, були нами відновлені заново. Для відновлювальних робіт залучали німецьких і польських фахівців.

Реклама

- Київ вже більше місяця живе в очікуванні справжньої зими. Наскільки "Київавтодор" готовий до можливих рясних снігопадів?

- Цього разу зима вже дуже лагідна. Я, наприклад, не пригадую такого, щоб в грудні на вулиці була плюсова температура і трималася на цьому рівні постійно до Нового року. Підготовку до зимового сезону починаємо ще з березня, щоб до осені всі протиожеледні матеріали були на базах. Ми закупили достатню кількість солі – більше 50 тисяч тонн для обробки доріг в зимовий період, плюс 10 тисяч тон піщано-сольової суміші.

Фото: КК "Київавтодор"

Природно, що теплий місяць зими дозволив нам істотно заощадити. Ми не використали сіль, пальне, і наші працівники не були задіяні в цілодобових чергуваннях. Поки ми не підраховували, скільки вдалося заощадити ресурсів. Але не варто забувати, що зима ще не закінчилася і випробування снігом ми можемо ще не раз відчути до березня.

Читайте також: Українцям загрожують повені й катастрофічне потепління: прогноз погоди на весь 2020 рік

- До раптового снігопаду готові?

- Так. Уся снігоочисна техніка готова до роботи. 418 одиниць техніки підготовлені і чекають початку снігопадів. Уже кілька років як ми поміняли тактику прибирання вулиць. Тепер наша техніка, завчасно, ще до початку опадів, виїжджає на вихідні позиції в місті, щоб оперативно почати прибирання снігу. Вихідні позиції – це великі перехрестя, розв'язки.

- Чим, до речі, обробляють вулиці столиці?

Реклама

- При обробці вулиць від ожеледиці ми не застосовуємо ніякої хімії. У 2019 закупили 9 комбінованих машин МКД-11 для обробки вулиць рідкими реагентами на базі автомобіля Ford зі змінним обладнанням. Що це означає? Взимку ця техніка буде обробляти соляним розчином дороги, бруківку, круті спуски, мости і шляхопроводи, а в літній період ця ж техніка буде займатися мийкою вулиць розчинами з миючим засобом – шампунем. Три таких автомобіля вже працюють в центральних районах міста. Тепер такі машини будуть в кожному з 10 районів столиці.

Фото: КК "Київавтодор"

До речі, використання техніки дозволить нам здорово заощаджувати сіль. Резервуари для підготовки реагенту зараз встановлюються в кожному районі. Така технологія масово застосовується в містах Німеччини та Австрії. До речі, піском ми вже менше обробляємо вулиці. Він, потрапляючи в зливову систему, забиває її і навіть кам'яніє там.

- Які методи ви використовуєте для контролю за станом дорожнього покриття?

Фото: "Сьогодні" / А. Марущак

- У нас вже рік діє сучасний диспетчерський центр. Він обладнаний великими моніторами і підключений до міських камер відеоспостереження, яких по місту встановлено вже більше семи тисяч. Наші оператори стежать за ситуацією на дорогах і бачать все, що відбувається на міських вулицях. Залежно від ситуації вони приймають рішення. Наприклад, якщо на проїжджій частині сталося просідання дорожнього полотна через прорив підземних комунікацій, або забилася зливова каналізація, диспетчер відправляє на місце ремонтну бригаду або координує дії з іншими службами в місті. Під час снігопаду ми зможемо оцінювати якість прибирання вулиць. Досить лише перемикати камери і дивитися, наскільки добре почищені дороги. Кияни можуть звертатися до диспетчерського центру і повідомляти про проблеми, пов'язані зі станом асфальтного покриття, а також про проблеми зі зливостоками за телефонами: (050) 440 89 49 і (044) 284 74 19.

Фото: КК "Київавтодор"

- Київські дороги вимагають постійного догляду та належного утримання. Дуже важливий комфорт пішоходів. Що робиться в цьому напрямку?

- Ми продовжуємо будувати паркувальні кишені на вулицях міста. Вони облаштовані на вулицях Богдана Хмельницького, Лаврській, Івана Федорова. З початку 2019 року на вулицях столиці встановлено 3847 стовпчиків вздовж доріг, які роблять парковку в цих місцях неможливою. Ця робота триває. Кількість встановлених стовпчиків вже на півтисячі перевищує заплановану їх кількість. Крім того, на вулицях столиці облаштовано 13 острівців безпеки. Вони з'явилися на вулицях Васильківській, Ревуцького, Ризькій, Стеценко, Грушевського, Героїв Дніпра, Архипенка, проспектах Миру, Маяковського, Кловському узвозі. Також ми переходимо до нанесення дорожньої розміткихолодним пластиком. На відремонтованих нами вулицях вона тримається вже по 3-4 роки, що значно краще, ніж нанесення на асфальт фарби, яка швидко стирається.


Другу частину інтерв'ю читайте найближчими днями.


Нагадаємо, що в кінці грудня 2019 також відкрили Шулявський міст. Дивіться, як це було:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...