Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Київ увійшов до ТОП-3 міст з найщільнішими пробками: як швидше дістатися на роботу

3 лютого, 08:33

«Сьогодні» провели експеримент, щоб з'ясувати, як швидше дістатися до центру Києва

Одеса, Харків і Дніпро потрапили до тридцятки міст планети з найбільшими і найщільнішими пробками. Про це свідчать дані щорічного звіту нідерландських фахівців. Щоб скласти антирейтинг, дослідники вивчали ситуацію в містах у вечірній час пік. Затором вважали швидкість транспорту до 10 кілометрів на годину.

Як виявилося, жителі Дніпра проводять в пробкахна третину більше часу, аніж могли б в умовах вільної дороги. Харків'яни і одесити – на 45%. І найдовше їдуть кияни. Серед європейських міст Київ увійшов до трійки з найбільш ускладненим рухом. Природно, після жвавих Москви і Стамбула.

За рік столичний трафік виріс на 7%. З ранку в Києві відмітка рівня пробок іноді досягає 10 балів з 10 можливих. Кореспондент новин "Сьогодні" провів експеримент і перевірив, як краще добиратися центру столиці: на машині чи на метро.

Місце зустрічі – Київська міська державна адміністрація на Хрещатику. Включаємо таймери і починаємо експеримент. З паркінгу де можна залишити машину, до метро дійти – буквально 100 метрів, ось уже кореспондент у самого входу. Поки він спустився в підземку, його колеги встигли вирватися вперед. Але досить швидко потрапили в пробку. А як тільки автомобіль вибрався з однієї пробки, як відразу ж потрапив в іншу. Головна проблема – велика кількість автомобілів, скаржиться водій. І ось – фінішна пряма для кореспондента. Він виходить з підземки і за кілька хвилин виявляється у місця зустрічі. А його колег немає! Щоб дістатися в серці столиці з околиці міста кореспонденту знадобилося трохи більше 36 хвилин. Потім виявилося, автомобіль теж поруч, але варто в черговий пробці. Коли авто прибуло до місця зустрічі, пройшло 46 хвилин.

Різниця між громадським транспортом та автомобілем – більше 10 хвилин. І не на користь останнього. І це навіть не в годину пік. Головною причиною заторів чиновники називають масштабне порушення правил.

Максим Бахматов, радник київського міського голови:

"Ми будемо змушувати водіїв дотримуватися правил дорожнього руху. Якщо це буде відбуватися, ви побачите, місто поїде значно краще. Сьогодні аналітика і камери показують, що дві третини киян порушують правила пересування по місту".

В тренді
У Києві "швидка" потрапила в ДТП: таксі занесло на тротуар (фото)

Але головна мета – зробити доступним громадський транспорт.

"У нас тролейбуси і автобуси почали їхати в два рази швидше, ніж приватний транспорт. Водій повинен залишати автомобіль на перехоплюючих паркінгах або на платних паркінгах, щоб не заважати руху громадського транспорту. На сьогоднішній день ми маємо 400 тисяч місць для паркування, цього на сьогоднішній день досить, ми бачимо порожні парковки", – зазначає радник.

Нагадаємо, зовсім недавно новини "Сьогодні" писали про те, що Кличко показав, як швидко їздити по Києву на машині. Він нагадав, що в Києві функціонують 49 маршрутів з "зеленої хвилею" руху.

Раніше радник мера Києва Віталія Кличка Максим Бахматов і сайт "Сьогодні" в прямому ефірі вирішили розібратися, що відбувається з пробками в Києві.

ЗАзначимо, що Київ погіршив свій рейтингна 1 позицію і зайняв 12-те місце в світі (і 3-тє в Європі) серед мегаполісів, схильних до заторів на дорогах.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...