Фахівці столичного метрополітену і КП "ГІОЦ", яке є оператором системи е-квитка, вивчають вчорашній збій в роботі турнікетів для оплати проїздуза банківськими картками і працюють над тим, щоб такі НП не повторилися. Як повідомляє пресслужба Київського метрополітену, збій в метро стався через перевантаження обладнання.
"За попередніми даними, через перевантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП "ГІОЦ" запустить резервну мережу. Фахівці вирішують технічні, організаційні та юридичні питання для того, щоб подібна #зрада більше не повторилася", – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, напередодні в ЗМІ з'явилася інформація, що пасажири столичної підземки через збій виламували турнікети, щоб потрапити до метро.
При цьому це вже не перший збій в роботі системи. Наприкінці літа на станціях метрополітену стався збій системи продажу Kyiv Smart Card. Проблеми з системою тривали саме в піковий час, коли всі пасажири їдуть на роботу. Транспортну картку не можна було поповнити ні в одній касі метрополітену. У пресслужбі метро нам розповіли, що вирішили проблему шляхом тимчасового продажу жетонів і поповнення зелених карток на станціях і виходах, де їх раніше припинили продавати. Однак черг все одно не вдалося уникнути.
Крім того, раніше журналісти знайшли автомат з продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.