Смуга для автобусів і велосипедів: як в Києві проводять дорожній експеримент

16 серпня 2018, 10:21

Олександр Марущак Олександр Марущак

На Дружби Народів дозволили їздити на велосипеді серед маршруток. Велолюбителі не в захваті, але терплять

Для вело. На бульварі нанесли спецрозмітку і встановили знаки. Фото: facebook.com/kievtransport

Для вело. На бульварі нанесли спецрозмітку і встановили знаки. Фото: facebook.com/kievtransport

У столиці з'явилася ще одна смуга для громадського транспорту, на якій як експеримент тепер дозволено їздити велосипедистам. Як повідомляють в департаменті транспортної інфраструктури КМДА, смуга з'явилася на бульварі Дружби Народів, її протяжність – три кілометри. Днями там закінчили установку дорожніх знаків і нанесли розмітку. "Сегодня" зібрала перші враження від новинки.

НЕБЕЗПЕКИ. Це вже друга в місті смуга громадського транспорту, де як експеримент дозволено їздити велосипедистам. Першу відкрили влітку минулого року на ділянці бульвар Перова – вулиця Будівельників – проспект Миру. Велосипедисти кажуть, що вже випробували смугу на Дружби Народів.

"Їздити такою смугою складно. Доводиться маневрувати, коли їде тролейбус або автобус. Але найнебезпечніше, коли смугою рухаються маршрутки. Вони в гонитві за пасажирами, часто підрізають, створюючи аварійні ситуації. Але найбільше докучають водії легковиків, які, ігноруючи ПДР, заїжджають на смугу громадського транспорту", – розповідає велосипедист Олег Тимофєєв.

ПОРАДИ. Щоб уберегти велолюбителів, для них розробили пам'ятку про те, як поводитись на такій смузі руху. Їм радять рухатися якомога правіше, дозволяючи міськтранспорту дотримуватися графіку, і не виїжджати перед маршрутками. Також радять пропускати транспорт, який, включивши лівий поворот, від'їжджає від зупинки. Виконувати об'їзд автобуса або тролейбуса тільки зліва, оскільки проїзд між автобусом і платформою зупинки створює небезпеку для пасажирів.

"Рух на велосипеді смугою громадського транспорту – це тимчасове рішення, яке не вирішує проблеми відсутності велоінфраструктури в Києві. Зокрема, бульвар Дружби Народів і вулиця Теліги мають небезпечні повороти для велосипедистів і дуже великий транспортний трафік, тому на цих вулицях потрібні виділені велодоріжки", – кажуть в Асоціації велосипедистів Києва.

Реклама

ВЕЛОПРОКАТ. Вчора почала діяти в Києві нова система прокату велосипедів. Вона включає в себе 33 станції, де бажаючі зможуть взяти велосипед. Станції розташовані біля метро і в центрі. Поки в роботу запущено 100 байків, а до кінця наступного року їх кількість обіцяють збільшити до 2000. Вартість півгодини поїздки – 30 грн, місячний абонемент – 199 грн. Паралельно із запуском цього пілотного проекту в мерії обіцяють провести інвестиційний конкурс, на якому визначать оператора, який впроваджуватиме в місті систему Bike Sharing на 300 велостанцій.

Нагадаємо, згідно з концепцією розвитку велоінфраструктури Києва, до 2020 року в місті хочуть облаштувати 64 вулиці для комфортної їзди на велосипедах, створити три магістральних веломаршрути і встановити велопарковки біля комунальних установ міста.

Раніше ми писали про те, що велосипед в українській столиці поступово перетворюється на повноцінний транспорт. І хоча частіше киян на двоколісниках можна побачити в місті на прогулянках у вихідні, багато також пересідають на велосипед і в будні, щоб дістатися на роботу, об'їжджаючи затори.

Тим часом, багато велосипедистів скаржаться, що пообідати під час велопрогулянки – "завдання із зірочкою": столичні заклади громадського харчування не завжди готові обслужити відвідувачів з особистим транспортом. Та й з перевозом "байка" в міському транспорті іноді виникають проблеми. Команда "Сегодня" вирішила перевірити, в чому причина, і провела експеримент, вирушивши з велосипедом до кафе і трамвая.

Реклама

Нагадаємо, навіть якщо у вас немає свого двоколісника – його можна взяти напрокат, в столиці є чимало точок з різними умовами і вартістю оренди. Також можна позичити велосипед біля зелених зон, які користуються популярністю серед любителів велопрогулянок. Ми зібрали список точок прокату велосипедів біля місць на природі і в місті, де можна безпечно і приємно покататися.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти