Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Реформа метро в Києві: каси перетворять на інфоцентри, а оплата буде тільки за картками

20 грудня 2016, 08:20

Наталя Мамчур

У касах метро - по два жетони в руки

Метро. У підземці обмежили кількість жетонів у касах

Метро. У підземці обмежили кількість жетонів у касах

У Київському метрополітені – чергові нововведення в рамках переходу на безконтактну систему оплати проїзду. У касах скоротили кількість жетонів, а турнікетів для проходу в метро виключно за картками стало більше.

2017 року столичне метро планує повністю відмовитися від жетонів, і вже зараз поступово привчає до цього пасажирів. В кінці минулого тижня в касах на всіх станціях істотно обмежили продаж жетонів – пасажирів закликають переходити на картки, які дозволяють економити час, гроші і нерви.

"Зараз жетонами продовжують користуватися 47% пасажирів, а 53% вважають за краще різні види карт. Пільговики заходять в метро з картою киянина, студенти – з проїзним. У решти людей є можливість на всіх станціях оплатити проїзд в метро безконтактною карткою метро або банківською картою MasterCard. З моменту впровадження зроблено вже 5 млн таких транзакцій, а на трьох центральних станціях вже тестуються термінали, які будуть приймати будь-які види банківських карток. Зараз ми поступово виводимо жетони з обігу і намагаємося максимально автоматизувати всі процеси. Тому ввели в касах обмеження: на всіх станціях в касах можна купити тільки один-два жетони і провести будь-які операції по картці. У той же час в автоматах можна купити будь-яку кількість жетонів", – розповідає радник начальника КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон.

Крім змін в касах, переформатують і турнікети на станціях. "У жовтні ми відключили на прийом жетонів по одному турнікету в кожному вестибюлі. Зараз почалася друга хвиля – до нового року ми "заберемо" жетон з мастеркардовських жовтих турнікетів. Вони будуть пропускати тільки пасажирів з картами", – говорить Макогон.

Реклама

Особливих конфліктів на станціях за дні дії обмеження на покупку жетонів у касах ми не помітили. Подекуди касири навіть продавали не за два жетона, а скільки просили пасажири. Хоча погляди у киян на нововведення в підземці різні. "Я вже давно користуюся електронною карткою. Проходжу турнікет за кілька секунд, вже забула, що таке черга до каси. Поповнюю карту відразу на 50 поїздок. Так одна поїздка коштує не 4 грн, а 3,5 грн. Нормальна економія. Крім того, не обов'язково "викачаний" все куплені поїздки за один місяць, тобто до певного проміжку часу ти ніяк не прив'язаний", – ділиться враженнями киянка Марина Даниленко.

Втім, варто зазначити, що "термін придатності" у таких карт все-таки є – 6 місяців з моменту останньої поїздки. Є серед киян і ті, хто противиться новинці. "Для тих, хто їздить у метро раз в три місяці, жетон все-таки зручніше. Навіщо мені купувати картку і постійно тягати її з собою про всяк випадок? А банківська карта у мене без системи PayPass! Мене жетон влаштовує", – говорить Ігор Голуб.

В тренді
Коронавірус у Київській області: де найбільше заражених

Касирів метро не скорочуватимуть

У метрополітені запевняють, що звільняти касирів через відмову від жетонів не збираються. "У нас зараз, наприклад, дефіцит касирів, не вистачає приблизно 70, є відкриті вакансії. А в цілому ми дотримуємося такої політики, що в крайньому випадку краще перевести людину в іншу службу. Занадто довго ми вчимо людей, щоб потім їх звільняти. Всі співробітники проходять величезну кількість різних інструктажів, навіть прибиральниці", – запевняють в підземці.

Крім того, тут говорять, що в перспективі традиційні каси будуть перетворені на центри обслуговування пасажирів. Туди пасажири зможуть звертатися, якщо у них виникнуть які-небудь проблеми. "Зараз працює одна каса, куди людина може прийти за роз'ясненнями, – на станції "Політехнічний інститут". Ми хочемо, щоб їх було більше. Дивитимемося, на яких станціях це буде найзатребуваніше", – розповіли нам в метрополітені.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...