Комунальна корпорація "Київавтодор" взялася до облаштування спеціальних "кишень" для парковки і зупинок автотранспорту.
Паркувальні "кишені" облаштують виключно в місцях, де це дозволяє ширина тротуару, між деревами і в так званих "мертвих зонах" тротуарної частини. При цьому не буде завдано збитків зеленим насадженням.
На сьогодні нормативними актами передбачена ширина тротуарів на житлових вулицях не менше півтора метра, на магістральних вулицях – не менше трьох метрів.
У КМДА зазначили, що з серпня 2018 року, коли набуде чинності Закон України "Про парковку", всі транспортні засоби, які будуть припарковані у заборонених для паркування місцях, будуть примусово евакуювати на штрафні майданчики.
Нагадаємо, поки що штрафує порушників паркування тільки патрульна поліція. Постанову вручають виключно в руки водієві. За новим законом виписувати штраф будуть спеціальні інспектори.
"Інспектор відправляє запит до єдиного реєстру транспортних засобів, отримує відповідь щодо власника і може притягати до відповідальності. Залишає відповідний корінець під лобовим склом", – розповів виконуючий обов'язки директора КП "Київтранспарксервіс" Олександр Німас.
Вже наступного дня органи місцевого самоврядування винесуть постанову і відправлять штраф на пошту правопорушника.
Читайте також:
- Без парковки в житлових кварталах: навіщо це потрібно і куди подіти машини
- Відмова від висоток і заборона парковок: нові будівельні норми змінять життя українців
- "Героїв парковки" в Україні ловитимуть по-новому: що зміниться
- У пішохідних зонах Києва масово паркують авто – соцмережі
- Парковки всередині житлових кварталів хоче заборонити Мінрегіон