Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Києві помітили маршрутку з дірою в стелі і мокрими сидіннями

7 травня 2019, 14:58

Олександр Марущак

У КМДА стверджують, що такий транспорт не можна випускати на маршрут

/ Фото: Олександр Марущак

У столичній маршрутці №599 кияни помітили на сидінні автобуса натягнутий поліетиленовий кульок, яким хтось прикрив мокре місце через потоки води з дірявої стелі "Богдана". За словами пасажирів, кульок з'явився там після грози і "катався" в салоні не один день.

Фото: А. Марущак, "Сегодня"

"Це було обурливо. Сидіння було мокре незважаючи на те, що на нього натягнули кульок. Водія це абсолютно не збентежило. Він сказав, що так потрібно. Шофер довго обурювався за кермом, що пасажири стали дуже вимогливими, мовляв, ти для них кульок постелив, а вони і цим незадоволені. Його не бентежив ані неприємний запах від кулька, ані сам вигляд сидінь неабияк пошарпаних, ані облізлі і давно не миті стіни автобуса", – поскаржився "Сьогодні" киянин Олександр.

Фото: А. Марущак, "Сегодня"

У комунальній службі перевезень КМДА нам повідомили, що водій вчинив неправильно.

"Якщо в салон автобуса потрапляє вода, значить є технічна несправність і машина не повинна працювати на маршруті. Перед виїздом на маршрут, автобус повинен перевірити механік автопідприємства і, помітивши несправність, не давати дозвіл на випуск на лінію. В даному випадку машина укомплектована у повному обсязі і це порушення. А якщо водій помітив несправність, він зобов'язаний повідомити про це на підприємстві, щоб на наступний робочий день несправність усунули", – розповіли "Сьогодні" в комунальній службі перевезень КМДА, пообіцявши розібратися в даній ситуації разом з перевізником.

В тренді
У Києві іноземець на джипі насмерть збив чоловіка: з'явилися фото і відео

На жаль, перевізники часто ігнорують такі моменти, щоб побільше заробити і возять пасажирів з кульками на сидіннях, брудною підлогою і поламаними кріслами. Люди при цьому платять за проїзд по 7-8 гривень і повинні вимагати від перевізника комфортного обслуговування.

Фото: А.Марущак, "Сегодня"

Якщо помітили подібні порушення, городяни можуть повідомляти про них в комунальну службу перевезень за телефоном (044)489-31-60.

Як повідомлялося, київська влада планує замінити маршрутки, які регулярно потрапляють в ДТП, комфортабельними автобусами. На першому етапі планують відмовитися від послуг перевізників, які дублюють комунальний транспорт. А це – чи не кожен третій "бусик".

Раніше журналісти вже перевірили наявність вогнегасників та дозвільних документів в українських маршрутках, а також просили водіїв не розмовляти по телефону під час їзди. Результати – невтішні. Знімальну групи буквально виганяли з транспорту.

Реклама

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...